کد خبر : 2063433 | 30 مرداد 1403 ساعت 07:00 | 19.8K بازدید | 13 دیدگاه

پاپی خیلی زود مقابل شمس‌آذر قرار گرفت:

پیام پاپی به سرمربی سابقش (عکس)

محمد پاپی در هفته دوم لیگ برتر به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت.

پیام پاپی به سرمربی سابقش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد پاپی ستاره نیم‌فصل دوم شمس آذر قزوین در هفته دوم مسابقات مقابل تیم سابق خود به میدان خواهد رفت و این در حالی است که او در بازی مقابل سپاهان با یک سوپرگل فوق‌العاده روحیه خوبی گرفته است.

پاپی فصل گذشته بعد از جدایی علی‌اصغر اعرابی در ترکیب اصلی شمس‌آذر حضور پیدا کرد و توانست به خوبی جای پدیده این تیم را پر کند و با گل‌هایی که در هفته‌های پایانی به ثمر رساند روند خوبی را در پیش گرفته بود، این روند گلزنی در هفته اول لیگ برتر هم ادامه دار شد و در آماده‌ترین فرم ممکن به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت.

2022001

پاپی که اولین فصل حضور جدی خود در لیگ برتر را برای شمس آذر قزوین به میدان رفت و تجربه حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را به دست آورد حالا خیلی زود باید به مصاف تیم سابق خود برود آن هم در شرایطی که چادرملو در این مسابقه نزدیک‌ترین شانس خود برای کسب اولین برد لیگ برتری را تجربه خواهد کرد.

پاپی در سمت راست خط حمله چادرملو به میدان می‌رود و در بازی استقلال و شمس‌آذر میلاد فخرالدینی در پست دفاع راست حضور داشت که تقابل این دو بازیکن می‌تواند جذاب باشد، فخرالدینی در هفته ابتدایی تقابل جالبی را رضائیان تجربه کرد.

دیدار چادرملو و شمس‌‎آذر قزوین روز جمعه 2 شهریور برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها