کد خبر : 2063431 | 30 مرداد 1403 ساعت 06:11 | 14K بازدید | 12 دیدگاه

با رفع مشکل و اضافه شدن هشت بازیکن جدید:

ترکیب مس‌رفسنجان هجومی و پرستاره خواهد شد!

مس رفسنجان در بازی با فولاد خوزستان ترکیب متفاوتی در اختیار خواهد داشت.

ترکیب مس‌رفسنجان هجومی و پرستاره خواهد شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر با سیزده بازیکن مقابل تراکتور حاضر شد و 8 بازیکن تازه وارد خود را در اختیار نداشت اما به نظر می‌رسد که باشگاه مس به دنبال برطرف کردن این مشکل است و محرم نویدکیا می‌تواند از بازیکنان جدید خود در بازی با فولاد استفاده کند.

بهنام برزای، علی شجاعی، فرشید اسماعیلی، محمد علی‌نژاد، سباستین اسپاهیو، مهدی شریفی و عیسی مرادی بازیکنانی هستند که در خطوط مختلف به ویژه در سمت چپ و راست خط دفاعی و پست‌های هجومی به میدان بروند و مس رفسنجان ترکیب متفاوتی را در اختیار داشته باشد.

با حضور این نفرات تیم محرم نویدکیا به شکل قابل توجهی در فازهجومی تقویت خواهد شد و فوتبال متفاوتی توسط بازیکنان این تیم به نمایش گذاشته خواهد شد، ضمن اینکه نیمکت پربارتری هم در اختیار محرم قرار خواهد گرفت تا در دقایق مختلف مسابقه جریان بازی را تغییر دهد.

مس رفسنجان در هفته نخست شکست سنگینی را مقابل تراکتور تجربه کرد و در هفته دوم مقابل فولاد خوزستان کار ساده‌ای نخواهد داشت اما بازگشت ستاره‌های تاثیرگذار این تیم به ترکیب می‌تواند شرایط متفاوتی را برای محرم و شاگردانش رقم بزند.

دیدگاه‌ها