کد خبر : 2063428 | 30 مرداد 1403 ساعت 04:00 | 20.7K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظی اینستاگرامی نیلوفر با سپاهان!

نیلوفر اردلان با انتشار یک پست اینستاگرامی از سپاهان خداحافظی کرد و خبر از چالش جدید داد!

خداحافظی اینستاگرامی نیلوفر با سپاهان!

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی فصل گذشته تیم زنان سپاهان بعد از کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر، به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد و حالا رسما این خبر را در پست اینستاگرامی‌اش تایید کرد.

اردلان با انتشار یک پست نوشته است:

خوشحالم شروع فعالیت رسمیم در لیگ برتر فوتبال زنان با حضور در باشگاه سپاهان بود.
فصل پرماجرایی بود و از همون روز اول، قرارمون این بود که چهره‌های جدیدی رو به فوتبال زنان معرفی کنیم. تا جایی‌که در توانم بود، سعی کردم براساس رویکرد باشگاه پیش برم و بر پایه «جوون‌گرایی» و «بومی‌گرایی» تیم رو پیش بردیم و افتخار می‌کنم که در نیم‌فصل دوم از 3 تیم برتر جدول، 5 امتیاز گرفتیم و بعد تیمِ قهرمان، کمترین باخت رو داشتیم.
از مسئولان باشگاه که به من اعتماد کردن، خیلی ممنونم و تشکر ویژه‌ای از آقای ساکت، آقای آذربایجانی و خانم چین‌سری دارم و برای باشگاه سپاهان در فصل پیش‌رو آرزوی بهترین‌ها دارم.
بعد از 2 فصل پیاپی قهرمانی در فوتسال، روزهای متفاوتی با رویکردی کاملاً متفاوت نسبت به گذشته، در سپاهان داشتم که تلخی‌وشیرینی‌های خاص خودش رو داشت؛ امیدوارم که باشگاه‌های بزرگ بیشتر و بیشتر به فوتبال و فوتسال زنان وارد شن، چون حضورشون به شتاب گرفتن سرعت رشدمون کمک می‌کنه و قطعاً خیلی بیشتر فوتبال و فوتسال زنان دیده خواهد شد.
با آرزوی بهترین‌ها برای سپاهان و قدردانی ویژه از مردم شریف اصفهان که یک‌فصل میهمان‌شون بودم💛
پیش به سوی چالش جدید.

دیدگاه‌ها