کد خبر : 2063422 | 29 مرداد 1403 ساعت 22:51 | 14K بازدید | 8 دیدگاه

پوستکوگلو: مدیسون نباید ناراحت باشد؛

ناامیدی ستاره‌ای که ساوت‌گیت او را نخواست

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید از ناراحتی جیمز مدیسون به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی انگلیس برای یورو 2024 آگاه است و از او می‌خواهد که با انگیزه بیشتر به کارش ادامه دهد.

ناامیدی ستاره‌ای که ساوت‌گیت او را نخواست

به گزارش "ورزش سه"، کنار گذاشته شدن از ترکیب انگلیس برای یورو 2024 برای جیمز مدیسون، هافبک تاتنهام، که فصل فوق‌العاده‌ای را زیر نظر آنگه پوستکوگلو پشت سر گذاشته بود، ناامیدکننده بود.

مدیسون در واکنش به عدم همراهی انگلیس در یورو در صفحه کاربری خود در ایکس نوشت: "حتی عبارت ویران‌شده هم واقعاً وضعیتی را توصیف نمی‌کند. خوب تمرین کردم و در تمام هفته سخت کار کردم، اما اگر با خودم صادق باشم، احتمالاً فرم من برای اسپرز زمانی که از مصدومیت در نیم‌فصل دوم برگشتم، عالی نبود تا نظر گرت ساوت‌گیت را جلب کند.

فکر می‌کردم در یک تیم 26 نفره برای من هم جایی وجود دارد، چون احساس می‌کنم چیز متفاوتی به ارمغان می‌آورم اما سرمربی تصمیمی گرفته  و من باید به آن احترام بگذارم."

2070380

پوستکوگلو در مصاحبه با اسکای اسپورت در این باره صحبت کرد:"من با مدیسون گفتگوی طولانی‌ای نداشتم اما باز هم فکر می‌کنم این بخشی از حرفه یک فوتبالیست است. مطمئنم که او به شدت ناامید و ناراحت شد چون تیم ملی انگلیس را در یورو همراهی نکرد اما او هنوز مسیر زیادی در فوتبال پیش‌رو دارد و هنوز چالش‌هایی وجود دارد که باید با آن‌ها روبه‌رو شود.

همه چیز بستگی به نحوه برخورد شما با آن دارد. آیا آن را نادیده می‌گیرید یا از آن به عنوان انگیزه‌ای برای ادامه راه استفاده می‌کنید؟ آیا از آن به عنوان بهانه‌ای برای فکر کردن استفاده می‌کنید تا بگویید، خوب، آیا می‌توانستم بهتر از این کار کنم؟ وقتی با خودتان صادق باشید و این سوالات را بپرسید، ممکن است متوجه شوید که نه، من در واقع هنوز در مسیر درست هستم اما باید بیشتر کار کنم و متمرکز بمانم."

او درباره فصل جدید که با بازی مقابل لسترسیتی آغاز می‌شود، گفت:"از زمانی که ما به تمرینات برگشتیم او فوق‌العاده بود. فصل او در سال گذشته منعکس کننده عملکرد ما در فصل گذشته بود. او فوق‌العاده بود و سپس مصدوم شد. زمانی که او برگشت کمی سخت بود و برای ما به عنوان یک بازیکن در تیم خوب بود. ما تیم بسیار جوانی داریم، او این تجربه و کیفیت را دارد و ما سعی خواهیم کرد که به درستی آن را به کار بگیریم."

دیدگاه‌ها