کد خبر : 2063421 | 29 مرداد 1403 ساعت 22:48 | 57K بازدید | 60 دیدگاه

ستاره سیتی: باشگاه بدل من را جذب کرده

جرمی دوکو، ستاره منچسترسیتی، در مصاحبه‌ای در مورد اولین بازی ساوینیو برای این باشگاه صحبت کرد.

ستاره سیتی: باشگاه بدل من را جذب کرده

به گزارش "ورزش سه"، ساوینیو، بازیکن جدید منچسترسیتی در دیدار شب گذشته این باشگاه مقابل چلسی در ترکیب فیکس قرار گرفت و موفق شد عملکرد خوبی ارائه دهد. پس از بازی که با نتیجه ۲-۰ به سود منچسترسیتی خاتمه یافت، تمجیدها از ستاره جدید تیم پپ گواردیولا آغاز شد.

جرمی دوکو در مصاحبه‌ای درباره ساوینیو، هم‌تیمی جدیدش، گفت:«به عنوان یک دریبل‌زن، دوست دارم که می‌بینم بازیکنان حریف را به چالش می‌کشند. ساوینیو بازیکنی است که این کار را انجام می‌دهد و ریسک‌های زیادی می‌پذیرد.

2070379

من اولین بازی خودم را به یاد دارم. خیلی استرس داشتم. بنابراین آمدن به منچسترسیتی و شروع اولین بازی خود در برابر چلسی و ارائه چنین عملکردی عالی است. سبک بازی او کمی مثل خودم است. به نظرم باشگاه بدل من را جذب کرده است. به او تبریک می‌گویم! من خیلی به او احترام می‌گذارم و فکر می‌کنم هنوز چیزهای بیشتری از او خواهیم دید. ما بسیار خوشحالیم که او را با خود داریم!»

دوکو همچنین افزود: «تجربه اولین بازی در لیگ برتر در ورزشگاه حریف و آن هم مقابل تیم خوبی مانند چلسی قطعاً سخت است. او نشان داد که می‌تواند در شرایط سخت به ما کمک کند و مربی هم می‌تواند روی او حساب زیادی باز کند.»

دیدگاه‌ها