کد خبر : 2063420 | 30 مرداد 1403 ساعت 03:12 | 144.4K بازدید | 99 دیدگاه

مهاجم ایرانی برابر لچه فیکس است

طارمی کاپیتان اینتر را نیمکت‌نشین می‌کند

آنگونه که رسانه‌های نزدیک به باشگاه اینتر اعلام کرده اند، مهدی طارمی در بازی روز شنبه برابر لچه از ابتدا بازی خواهد کرد.

طارمی کاپیتان اینتر را نیمکت‌نشین می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، از همان روزهای نخست حضور در اینتر نیز مشخص بود که مهدی طارمی صرفاً یک مهاجم ذخیره روی نیمکت نراتزوری نخواهد بود. ستاره ایرانی افعی‌ها برای به چالش کشیدن دو مهاجم اصلی تیم جذب شده بود و او با آمادگی بالای خود در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل، این را به خوبی نشان داد.

با اینکه اوضاع در مسابقات تدارکاتی بر وفق مراد او پیش رفت اما یک مصدومیت بدموقع باعث شد تا طارمی برای حدود دو هفته از تمرینات به دور باشد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که لائوتارو در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد ولی به دلیل مصدومیت طارمی، او زودتر از موعد مقرر به آپیانو جنتیله بازگشت.

اینزاگی قصد داشت تا از طارمی در ترکیب اصلی دیدار هفته اول برابر جنوا استفاده کند اما این مصدومیت باعث تغییر استراتژی تیم شد و علی‌رغم اینکه لائوتارو کاملاً آماده نبود، در ترکیب اصلی قرار گرفت و طارمی نیز کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 75 وارد زمین بازی شد.

اما حالا و طبق اعلام دنیله ماری، خبرنگار نزدیک به اینتر و همچنین وب‌سایت اینتر نیوز، اینزاگی تصمیم گرفته تا برای دیدار روز شنبه برابر لچه، طارمی را در ترکیب اصلی قرار دهد تا لائوتارو به استراحت بپردازد.

2070376

اینتر نیوز مطلب خود را با این عنوان آغاز کرده: "در دومین بازی اینتر مقابل لچه، ممکن است که مهدی طارمی از سوی سیمونه اینزاگی از ابتدا در ترکیب قرار گیرد" و در ادامه نیز آورده است:

مهدی طارمی به عنوان یک گزینه مهم در دسترس سیمونه اینزاگی مطرح می‌شود تا بتواند در مواجهه با موقعیت‌های مختلفی که در طول یک مسابقه برای اینتر پیش می‌آید، راه‌حل‌های مناسب ارائه دهد. به‌عنوان مثال، در بازی مقابل جنوا، سرمربی اهل پیاچنزا از حضور او برای اجرای سیستم سه مهاجم استفاده کرد.

در این سیستم، از توانایی‌های طارمی در بازی تیمی و همچنین به‌عنوان یک نقطه تمرکز در فاز هجومی بهره برد تا بازی را به نفع تیمش تغییر دهد. این تغییر با گل مارکوس تورام روی پاس داویده فراتزی به ثمر رسید. فراتزی این پاس را دقیقاً از بازیکن سابق پورتو دریافت کرد که به‌خوبی توانست در دفاع حریف فضا پیدا کند و شرایط را برای نفوذ بعدی هافبک متولد ۱۹۹۹ فراهم کند.

2070377

* اینتر-لچه، فرصتی برای طارمی: نه‌ فقط به عنوان بازیکن ذخیره!
با توجه به اینکه لائوتارو مارتینز هنوز در بهترین شرایط خود قرار ندارد، که البته با توجه به تعهدات اخیر او در کوپا آمه‌ریکا که دقیقاً یک ماه پیش به پایان رسید، طبیعی است، اینزاگی ممکن است تصمیم بگیرد از ابتدا از بازیکن ایرانی استفاده کند.

با توجه به گرایش طارمی به شرکت در ساختار حمله و توانایی در پیدا کردن فضاهای مناسب برای یافتن هم‌تیمی آزاد یا تعامل با هم‌تیمی‌ها برای خطرناک‌تر کردن حرکت هجومی، طارمی می‌تواند به عنوان یک شریک مناسب برای تورام مطرح شود.

بنابراین، در نظر گرفتن طارمی در کنار مهاجم فرانسوی در دیدار با لچه نمی‌تواند نادیده گرفته شود. به‌ویژه به این دلیل که تنوع گزینه‌هایی که حضور او ارائه می‌دهد، دلیل اصلی است که جوزپه ماروتا و پیرو آسیلیو با اطمینان بر روی او سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

دیدگاه‌ها