کد خبر : 2063416 | 29 مرداد 1403 ساعت 22:14 | 13.1K بازدید | 16 دیدگاه

جیمی ردنپ:

چلسی مانند یک اتاق پر از افراد غریبه است!

جیمی ردنپ، کارشناس فوتبال، چلسی را به دلیل نمایش ضعیف در برابر منچسترسیتی مورد انتقاد قرار داد و دو مشکل اصلی تیم را توضیح داد.

چلسی مانند یک اتاق پر از افراد غریبه است!

به گزارش "ورزش سه"، دوران انزو مارسکا در استمفوردبریج با شکست ۲-۰ مقابل مدافع عنوان قهرمانی آغاز شد. گل‌های ارلینگ هالند و متئو کواچیچ، هافبک سابق چلسی، سه امتیاز کامل را برای سیتی به ارمغان آوردند.

چلسی از زمان مالکیت آمریکایی‌ها به رهبری تاد بولی بیش از ۱.۲ میلیارد پوند هزینه کرده است. و تقریباً دو و نیم سال بعد، ردنپ معتقد است که آبی‌ها چیز زیادی برای نشان دادن ندارند.

او معتقد است که چلسی در زمین بازی شبیه به «گروهی از غریبه‌ها» به نظر می‌رسید.

پسر عموی فرانک لمپارد، اسطوره چلسی، معتقد است که مربی جدید کار بزرگی در پیش دارد تا یک تیم بیش از حد بزرگ را که بیش از ۴۰ بازیکن دارد، هماهنگ کند.

2070362

ردنپ همچنین کیفیت هزینه‌های بولی را زیر سوال برده و اعتراف کرده که از اینکه چلسی هنوز یک دروازه‌بان و مهاجم باکیفیت ندارد، شگفت‌زده است. ردنپ در اسکای اسپورت گفت:«این تیم چلسی، انگار که شما یک گروه از غریبه‌ها را کنار هم قرار داده‌اید و انجام این کار بسیار دشوار است. تمرینات چلسی مانند یک اتاق بزرگ پر از غریبه‌هایی است که هیچ آشنایی‌ای با همدیگر ندارند.

شما بازیکنانی را از روی نیمکت می‌آورید، سعی می‌کنید اتفاقاتی را در بازی رقم بزنید اما هیچ تغییری ایجاد نمی‌شود یا حتی وضعیت بدتر می‌شود. زمان زیادی طول می‌کشد تا مارسکا آنها را به بازی کردن به شیوه‌ای که می‌خواهد برساند و بهترین یازده نفر خود را پیدا کند.
آنها ۱.۲ میلیارد پوند هزینه کرده‌اند و هنوز یک مهاجم برتر ندارند و حتی مطمئن نیستم که یک دروازه‌بان خوب داشته باشند.
با تمام پولی که خرج کرده‌اند، واقعاً دو منطقه از مهم‌ترین مناطق را پر نکرده‌اند.»

دیدگاه‌ها