کد خبر : 2063415 | 29 مرداد 1403 ساعت 22:11 | 68.4K بازدید | 93 دیدگاه

همه چیز مهیای انتقال جانشین عبدالکریم

پرسپوليس در انتظار پاسخ ستاره ایرانی

در شرایطی که پرسپوليس پیش از این مذاکراتی جدی با میلاد محمدی داشت، اکنون با فسخ قرارداد این بازیکن این بحث به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود.

پرسپوليس در انتظار پاسخ ستاره ایرانی

به گزارش “ورزش سه”، میلاد محمدی ستاره ایرانی و ملی‌پوش تیم آدانا اسپور ترکیه ساعاتی پیش‌قراردادش را فسخ کرد تا اکنون در صدر اخبار مربوط به نقل و انتقالات فوتبال ایران قرار گیرد.

باشگاه پرسپوليس که بعد از جدایی حسن عبدالکریم مدافع چپ قطری خود، مذاکراتی پیش از این با میلاد محمدی داشت، اکنون با توجه به فسخ یک‌طرفه قرارداد این بازیکن، بحث انتقال را به صورت جدی‌تری دنبال می‌کند.

پرسپوليسی‌ها که در شرایط کنونی و بعد از جدایی عبدالکریم در چند مرحله مذاکرات‌شان برای جذب مدافع چپ خارجی ناکام مانده بود، امیدوارند شرایط جذب میلاد محمدی را فراهم سازند.

2018153

در پنجره تابستانی بحث انتقال محمدی به استقلال و تراکتور نیز جدی دنبال شده بود اما در آن مقطع این اتفاق صورت نگرفت تا اکنون پرسپوليس به واسطه فسخ این مدافع چپ‌پای ملی‌پوش بار دیگر وارد ماجرا شده و به دنبال راضی کردن وی برای حضور در جمع سرخ‌پوشان باشد.

با توجه به حضور مهرداد محمدی برادر دوقلوی میلاد در استقلال، این اتفاق بعد از چند دهه می‌تواند از این حیث نیز موردتوجه قرار گیرد.

باید دید در نهایت پرسپوليس قادر به راضی کردن میلاد محمدی خواهد بود یا این بازیکن تصمیم دیگری را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها