کد خبر : 2063409 | 29 مرداد 1403 ساعت 21:53 | 20.7K بازدید | 30 دیدگاه

خواسته گواردیولا از سیتی: بازیکنان زیادی نخرید!

پپ گواردیولا نمی‌خواهد منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالاتی فعلی بازیکنان زیادی به خدمت بگیرد.

خواسته گواردیولا از سیتی: بازیکنان زیادی نخرید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچسترسیتی قصد دارد تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی دو بازیکن جدید به تیم اضافه کند. یک هافبک دفاعی و یک مهاجم. هدف این است که پول زیادی خرج نکنند و بازیکنی با انتظارات بالا از نظر زمان بازی به خدمت نگیرند.

منچسترسیتی معتقد است که در حال حاضر تعداد حداکثری از بازیکنان سطح بالا را دارد که هر هفته انتظار بازی دارند و پپ گواردیولا نمی‌خواهد بازیکنان بیشتری اضافه کند تا مبادا برخی از آنها به دلیل کمبود فرصت‌های بازی ناراضی شوند و جو تیم را ناپایدار کنند.

گواردیولا در مصاحبه‌ای توضیح داد که ترجیح می‌دهد با یک تیم کوچک‌تر کار کند تا بتواند بهتر آنها را مدیریت کند و از نارضایتی بازیکنان جلوگیری کند. او گفت:«وقتی ۲۰ بازیکن دارید و شش نفر مصدوم هستند، می‌گویند باید تیم بزرگ‌تری داشته باشید، اما وقتی مصدومیت ندارم چه می‌شود؟ چگونه می‌توانم آن را مدیریت کنم؟ من فقط می‌توانم ۱۱ نفر را بازی دهم. اگر ۱۴ نفر برای مدت طولانی بازی نکنند، چه می‌شود؟»

2070351

در حال حاضر، منچسترسیتی به دنبال بازیکنانی است که بتوانند در چندین پست بازی کنند تا انعطاف‌پذیری تیم را افزایش دهند. به عنوان مثال، برناردو سیلوا و فیل فودن از جمله بازیکنانی هستند که می‌توانند در چندین پست بازی کنند. این استراتژی به گواردیولا کمک می‌کند تا تیمی متعادل و هماهنگ داشته باشد و از نارضایتی بازیکنان جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها