کد خبر : 2063408 | 29 مرداد 1403 ساعت 21:51 | 12.3K بازدید | 38 دیدگاه

کان: این آلمان قهرمان جام جهانی نمی‌شود!

اولیور کان، اسطوره بایرن مونیخ و عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه، در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۲۶ توضیحاتی داد.

کان: این آلمان قهرمان جام جهانی نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه" اولیور کان اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی پیش رو صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

اولیور کان در گفتگو با مجله کیکر در این خصوص گفت":با توجه به شرایط کنونی، من شانس چندانی را برای قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۲۶ قائل نیستم چرا که بازیکنان باتجربه زیادی نظیر تونی کروس، ایلکای گوندوغان، توماس مولر و احتمالا مانوئل نویر اخیرا از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده اند. بازیکنانی که هرکدام‌شان جزو بازیکنان کلیدی تیم ملی بوده‌اند و طبیعتا جایگزینی آن‌ها با بازیکنان جوان به همین زودی‌ها ممکن نیست.

کان در ادامه صحبت‌هایش افزود:"بنظرم در حال حاضر و با توجه به قهرمانی‌های تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو و همچنین المپیک، آن‌ها مدعی اول قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۶ نیز هستند. این تیم تغیر نسل خوبی انجام داده و با ستارگان جوان، جای خالی مهره‌های قدیمی را به خوبی پر کرده‌اند.

اولیور کان از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۶ دروازه‌بان تیم ملی آلمان بود و در این مدت ۸۶ بار با پیراهن ژرمن ها در میادین مختلف به میدان رفت. نایب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۰۲ و سومی در جام جهانی ۲۰۰۶ و همچنین قهرمانی در یورو ۱۹۹۶ از جمله افتخارات او با تیم ملی کشورش به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها