کد خبر : 2063407 | 29 مرداد 1403 ساعت 21:50 | 34.3K بازدید | 14 دیدگاه

پاداش رد پیشنهاد سیتی: ستاره برزیلی کاپیتان شد!

برونو گیمارش، ستاره نیوکسل، با رد پیشنهاد منچسترسیتی به عنوان کاپیتان جدید این باشگاه انتخاب شده است.

پاداش رد پیشنهاد سیتی: ستاره برزیلی کاپیتان شد!

به گزارش "ورزش سه"، برونو گیمارش کاپیتان جدید تیم نیوکسل یونایتد است و اکنون با این انتخاب مشخص شده که در این باشگاه باقی خواهد ماند.

این هافبک برزیلی روز شنبه برای اولین بار در دیدار مقابل ساوتهمپتون بازوبند را بست، جمال لاسلس به عنوان کاپیتان اصلی مصدوم بود و کاپیتان دوم یعنی کایران تریپیه روی نیمکت نشسته بود.

تریپیه از زمان ورود از اتلتیکو‌مادرید در ژانویه 2022، در اکثر بازی‌ها بازوبند را در اختیار داشته اما اکنون این وظیفه برعهده گیمارش خواهد بود.

ادی هاو معتقد است که این هافبک با توجه به این مسئولیت بیشتر پیشرفت خواهد کرد. اینطور پیش‌بینی می‌شود که سرمربی نیوکسل می‌خواهد وضعیت کاپیتان تیم را به طور دائم مشخص کند و گیمارش این نقش را همیشه برعهده داشته باشد.

2070349

گیمارش از زمان جدایی خولین آلوارز به مقصد اتلتیکومادرید مورد توجه منچسترسیتی قرار گرفته بود و برخی صحبت‌های غیر رسمی برای انتقال این بازیکن به ورزشگاه اتحاد مطرح شده بود.

با این حال گیمارش قبل از شروع فصل به نوعی اعلام کرد که علاقه‌ای به پیشنهادات مطرح شده ندارد چون او مورد توجه باشگاه آرسنال هم قرار گرفته بود.

اکنون مشخص شده که هیچ راهی برای خروج گیمارش وجود ندارد و او در واقع با رد پیشنهادات بزرگ جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران خواهد داشت.

دیدگاه‌ها