کد خبر : 2063404 | 29 مرداد 1403 ساعت 21:31 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

آلن شیرر:

بازی‌های زیاد کیفیت فوتبال را کم کرده است

در یک رویداد در لندن که به منظور معرفی فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، آلن شیرر، تأکید کرد که فشردگی بازی‌ها بر کیفیت بازیکنان تأثیر زیادی می‌گذارد.

بازی‌های زیاد کیفیت فوتبال را کم کرده است

به گزارش "ورزش سه"، انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای در ماه ژوئن اعلام کرد که با حمایت اتحادیه بازیکنان، دست به یک اقدام قانونی علیه فیفا به دلیل تقویم فشرده برای بازیکنان زده‌اند.

آلن شیرر، مهاجم سابق انگلیس، در این رویداد گفت:«بدون شک بازی‌های زیادی برای بازیکنان برتر ملی‌پوش وجود دارد که باید همینطور ادامه دهند و ادامه دهند. بسیار مهم است که کیفیت فوتبال را بالا نگه داریم. وقتی به یورو نگاه می‌کنید، بهترین تیم برنده شد، اما وقتی به تیم‌هایی مانند فرانسه، پرتغال و حتی انگلیس نگاه می‌کنید، کیفیت زیادی در تیم وجود نداشت. باید دلیلی برای این موضوع وجود داشته باشد.

2070342

آیا به این دلیل است که بازیکنان خسته به مسابقات می‌روند زیرا بازی‌های زیادی وجود دارد؟ بله، بازی‌های زیادی وجود دارد. همیشه این را گفته‌ام. اکنون به نظرم به نقطه بحرانی نزدیک شده‌ایم.

2070341

مهم است که کیفیت فوتبال را حفظ کنیم زیرا این چیزی است که همه ما می‌خواهیم و دوست داریم و امیدواریم که این را در لیگ قهرمانان ببینیم.

هفته گذشته، کارلو آنچلوتی تأیید کرد که رئال مادرید در حال بررسی دادن تعطیلات به بازیکنان در طول فصل برای مقابله با تراکم بازی‌ها است و شیرر افزود که این می‌تواند یک گزینه باشد. فصل فعلی باشگاهی قرار است در ۱۳ ژوئیه با پایان یافتن فینال جام باشگاه‌های جهان در آمریکا به پایان برسد. شیرر گفت:«فرگی (سر الکس فرگوسن) این کار را با بازیکنانش در ژانویه انجام می‌داد. او در بازی‌های جام حذفی به برخی از بازیکنان یک یا دو هفته استراحت می‌داد.»

دیدگاه‌ها