کد خبر : 2063402 | 29 مرداد 1403 ساعت 21:19 | 49.3K بازدید | 224 دیدگاه

رونمایی از پیراهن تراکتور مقابل پرسپولیس

باشگاه تراکتور پیراهن اصلی خود برای فصل بیست و چهارم معرفی کرد.

رونمایی از پیراهن تراکتور مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پیراهن این فصل تیم تراکتور با رنگ قرمز و همچنین استفاده از رنگ مشکی به جای سفید، رونمایی شده است. البته طراحی آن ساده خواهد بود و در قسمت آستین و یقه از رنگ مشکی استفاده شده تا طرح شیک برای پیراهن تراکتور مورد استفاده قرار بگیرد.

این پیراهن که در بازی پرسپولیس برای اولین بار بر تن بازیکنان تراکتور خواهد رفت، در چند قسمت فرهنگی و تاریخی تبریز رونمایی شده تا تراکتور به این شکل خود را «سفیر فرهنگ و تاریخ آذربایجان در آسیا» معرفی کند.

این در حالی است که برخلاف پیراهن اول، این بار رونمایی از طریق بازیکنان انجام نشده و باشگاه تراکتور پیراهن شجاع خلیل‌زاده و ریکاردو آلوز را به بازار تبریز، میدان ساعت، ارگ تبریز و... برده تا آنجا رونمایی را انجام دهد.

2070335
2070336
2070337

همچنین محمدرضا زنوزی همچون فصول گذشته دو شرکت زیر مجموعه خود را به عنوان حامی مالی روی پیراهن تراکتور استفاده کرده که این دو هم رنگ مشکی دارند. لوگوی جدید تراکتور هم روی سینه پیراهن خودنمایی می‌کند.

فونت پیراهن تراکتور به شکلی درشت با یک سایه مشخص، مورد استفاده قرار گرفته است. این پیراهن فعلا برای فروش در اختیار هواداران این تیم نخواهد بود.

دیدگاه‌ها