کد خبر : 2063400 | 29 مرداد 1403 ساعت 21:12 | 23.9K بازدید | 8 دیدگاه

داگلاس لوئیز:

آدریانو مثل خودم سختی کشیده، او الگوی من است

داگلاس لوئیز، هافبک جدید یوونتوس، که از انتخاب همکاری با تیاگو موتا بسیار خوشحال است می‌گوید آدریانو را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده است.

آدریانو مثل خودم سختی کشیده، او الگوی من است

به گزارش"ورزش سه"، داگلاس لوئیز، هافبک جدیدی که یوونتوس برای آینده روی آن سرمایه گذاری زیادی می‌کند، مصاحبه‌ای با دازن انجام داده است.

لوئیز در تابستان امسال استون ویلا را ترک کرد و با قراردادی بلند مدت به بیانکونری‌‌ها پیوست. او اهداف بزرگی را در یووه دنبال می‌کند و می‌تواند به عناوین دست پیدا کنند.

لوئیز گفت:"من فکر می‌کنم حضور در یوونتوس مسئولیت بسیار بزرگی است. آمدن به یوونتوس، این باشگاه که تاریخ بزرگی دارد، مسئولیت بسیار بزرگی را ایجاد  می‌کند، اما من خوشحالم. امروز یک بازیکن بسیار آگاه‌تر از قبل هستم. فکر می‌کنم در بهترین لحظه و در بهترین لحظه دوران حرفه‌ای‌ام به یوونتوس رسیدم. بنابراین تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا انتظارات هواداران و باشگاه را برآورده کنم."

در مورد تیاگو موتا چه احساسی داری؟

او یک مربی بسیار محبوب است و مطمئنم که تفاوت بزرگی در تیم ایجاد خواهد کرد. او خیلی چیزها را طلب می‌کند، مربی بسیار متفاوتی نسبت مربیانی است که من داشته‌ام، او جوان است، مربی‌ای که تمام تلاش خود را برای تکامل و یادگیری انجام می‌دهد. در این ماه‌ها آزادی زیادی به من داده، اگر سوالی داشته باشم می‌پرسم و همیشه در دسترس است. او سریع به من پاسخ می‌دهد و به همین دلیل، تا به حال تجربه حضورم در یووه بسیار مثبت بوده است.

2070331

الگوی کودکی‌ات کدام بازیکن بود؟ در چه پستی بیشتر احساس راحتی می‌کنی؟

صادقانه بگویم، من در بازی‌های ویدیویی همیشه یوونتوس را انتخاب می‌کردم. آدریانو برای من یک اسطوره است، چون ما هر دو اهل برزیل هستیم. امیدوارم امسال بتوانیم بهترین کار را انجام دهیم، تیم ما گروه بسیار جوانی است که می‌خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند. قبلاً با تیاگو درمورد شیوه بازی من صحبت کرده‌ایم، این ارتباط را بسیار دوست دارم. می‌خواهم همینطور به بازی کردن ادامه دهم، خوب است که این کار را با مربی‌ای مثل موتا انجام دهم که به من آزادی زیادی می‌دهد. باید بتوانم وارد محوطه جریمه شوم، پاس گل بدهم و گل بزنم.

چه هدفی داری؟

اینکه همیشه بهترین عملکردم را برای یووه انجام دهم. در برخی موارد نمی‌توانیم نتیجه را کنترل کنیم، اما می‌توانیم اراده و خواسته‌هایمان را کنترل کنیم. این بدون در نظر گرفتن نتایج در هر مسابقه رخ خواهد داد."

چرا آدریانو اسطوره تو است؟

به خاطر داستان زندگی‌ای که داشتیم. من کمی در مورد آدریانو می‌دانم، همه سختی‌هایی را که او پشت سر گذاشته می‌دانم. من هم هزار سختی را گذرانده‌ام. ما از فاولا آمده‌ایم، چیزهای مشترکی داریم. خیلی شبیه هم هستیم، ما فاولا را ترک کردیم و شروع به مبارزه کردیم تا بهترین‌ها را به خانواده خود بدهیم. تلاش برای انجام بهترین کار، کمک به جامعه است. به همین دلیل است که من او را بسیار تحسین می‌کنم."

دیدگاه‌ها