کد خبر : 2063396 | 29 مرداد 1403 ساعت 20:38 | 31.8K بازدید | 64 دیدگاه

رویارویی درویش و مظفری‌زاده در کمیته اخلاق

بعد از احضار مدیران پرسپولیس و تراکتور توسط کمیته اخلاق آنها خیلی زود در این کمیته حضور پیدا کردند.

رویارویی درویش و مظفری‌زاده در کمیته اخلاق

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، امروز (دوشنبه) میزبان جلسه هم‌اندیشی برای بازی پرسپولیس و تراکتور با حضور مدیران عامل و مسولان دو باشگاه بود.

طبق این گزارش رضا درویش مدیرعامل، مصطفی‌لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه، علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم و مجید مختاری از اعضای کانون هواداران و مشوقین پرسپولیس، امروز راهی فدراسیون فوتبال شدند تا همراه با مدیرعامل تراکتور در نشست هم‌اندیشی و تبادل نظری حضور یابند که کمیته اخلاق برای بازی پرسپولیس و تراکتور از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس و به میزبانی شهر تبریز، ترتیب داده بود.

در این نشست درباره مسائل مختلف این مسابقه از جمله جلوگیری از مسائل حاشیه‌ای و تنش‌زا، حضور امن هواداران در ورزشگاه و دیگر موارد مرتبط، گفتگو شد.

با توجه به حساسیت‌های مسابقه عصر پنجشنبه در تبریز که با توجه به حضور چند ستاره پرسپولیس در تراکتور بیشتر از فصول قبل هم خواهد بود و البته تماشاگرانی که انتظار می‌رود سکوهای ورزشگاه یادگار امام (ره) را پر کنند، سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در نظر دارد با برگزاری جلسات این‌چنینی از حواشی احتمالی در این مسابقه جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها