کد خبر : 2063357 | 29 مرداد 1403 ساعت 17:08 | 29.3K بازدید | 36 دیدگاه

ستاره بارسا علیه شایعات: جایی نمی‌روم

فران تورس، مهاجم بارسلونا، نمی‌خواهد به هیچ پیشنهادی فکر کند و تنها به حضور در این باشگاه فکر می‌کند.

ستاره بارسا علیه شایعات: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس چیزی در مورد پیشنهاد نیوکسل نمی‌داند و نمی‌خواهد بداند. این مهاجم اسپانیایی که تا 2027 در بارسا قرارداد دارد، همچنان تمایل دارد در این باشگاه بماند. حضور او در ترکیب تیمش برای بازی مقابل والنسیا در واقع این را تایید می‌کند.

در چند ساعت گذشته گزارش‌هایی در رسانه‌های مختلف انگلیسی منتشر شد که نشان می‌داد نیوکسل برای تقویت خط حمله خود فران تورس را مدنظر دارد. بر اساس گزارش مارکا، افراد نزدیک به این مهاجم 24 ساله، دریافت هرگونه پیشنهادی، چه رسمی و چه غیررسمی را تکذیب می‌کنند.

حتی اگر در چند روز آینده پیشنهادی به این بازیکن ارائه شود، این بازیکن ملی‌پوش قصد ندارد به آن حتی فکر کند، چون او فقط به فکر تثبیت جایگاه خود در ‌ترکیب بارسلونا است.

2070260

از طرفی بارسلونا هم به این بازیکن اعلام نکرده که در لیست خروجی قرار دارد، بنابراین او آرام است و روی مسابقات فصل جدید متمرکز است. تورس به دلیل حضور در سیتی، به ویژه در لالیگا و لیگ برتر بسیار مورد توجه است.

نیوکسل قبلاً تمایل خود را برای جذب او در پنجره‌های قبلی ابراز کرده بود، اما موفقیت آمیز نبود. او کمتر از دو ماه پیش در مصاحبه‌ای در راک وان گفت:"من بسیار آرام هستم، سال آینده در بارسا ادامه خواهم داد. هیچ چیزی تغییر نکرده و می‌خواهم به کارم ادامه دهم." این مهاجم معتقد است که یکی از بهترین لحظات دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و در بارسلونا خوشحال است.

دیدگاه‌ها