کد خبر : 2063346 | 29 مرداد 1403 ساعت 15:49 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکنان ایران خودشان باشند برای ما کافیست

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران گفت: همه هدف ما این است که بازیکنان در زمین مسابقه خودشان باشند.

بازیکنان ایران خودشان باشند برای ما کافیست

به گزارش "ورزش سه"، آرش صادقیانی پس از نخستین تمرین تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران در سالن اصلی مسابقات، اظهار داشت: امروز (دوشنبه 29 مرداد) نخستین تمرین‌مان در صوفیه را پشت سر گذاشتیم و هدف از انجام این تمرین، آشنایی بازیکنان با سالن محل مسابقات بود. خداراشکر بازیکنان شرایط خوبی دارند و امروز ساعت 20 با تیم ایتالیا بازی دوستانه‌ای خواهیم داشت تا برای مسابقات جهانی به هماهنگی کامل برسیم.

وی تصریح کرد: همه هدف ما این است که بازیکنان در زمین مسابقه خودشان باشند و آن چیزی که تمرین کرده‌اند را پیاده کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، سیدمهدی حسینی، سینا حضرتی، طاها محسنی، آرمین آسیایی، امیرحسین نقوی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، مسعود ایمری و آرش قهرمانی 12 بازیکن تیم ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

2070244

تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی هم‌گروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

گفتنی است نخستین تمرین تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال جهان، پیش از ظهر امروز در سالن لوسکی صوفیه برگزار شد. در این تمرین ابتدا آرش صادقیانی در خصوص شرایط مسابقات و اهداف تعیین شده به صحبت پرداخت و در ادامه برنامه تمرینی را برای آنها توضیح داد.

در این تمرین ۷۵ دقیقه‌ای بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند و در انتها زیر نظر مربی بدنساز بدن‌های خود را سرد کردند.

دیدگاه‌ها