کد خبر : 2063343 | 29 مرداد 1403 ساعت 15:24 | 34.8K بازدید | 55 دیدگاه

او سیتی را می‌خواهد اما؛

بارسلونا گوندوگان را به النصر پیشنهاد داد!

موندودپورتیوو دقایقی پیش نوشت که بارسا النصر عربستان را به عنوان مقصد احتمالی ایلکای گوندوگان می‌خواهد.

بارسلونا گوندوگان را به النصر پیشنهاد داد!

به گزارش "ورزش سه"، در عربستان ادعا می‌کنند که بارسا این هافبک آلمانی را به باشگاه عربستانی پیشنهاد کرده تا از انتقال او به مبلغ قابل توجهی دست یابد.

شایعات جدایی احتمالی ایلکای گوندوگان (33 ساله) از باشگاه بارسلونا در این مقطع پایانی بازار انتقالات تابستانی همچنان در حال قوت گرفتن است. غیبت هافبک آلمانی در ترکیب بارسا برای اولین بازی لیگ در مستایا تردیدها را در مورد ادامه حضور او ایجاد کرد، اگرچه هانسی فلیک اظهار داشت که به این بازیکن اعتماد دارد تا در فصل جاری به عنوان بازیکن بارسا به کارش ادامه دهد.

با این حال، اخیرا رادیو کاتالونیا ادعا کرد که گوندوگان تمایل خود را برای ترک باشگاه در این تابستان ابراز کرده است و او در حال بررسی احتمال بازگشت به منچسترسیتی است. حالا موندودپورتیوو خبر از انتقال احتمالی گوندوگان به النصر کریستیانو رونالدو داده است و اینکه بارسا می‌خواهد از انتقال این ملی پوش آلمانی که یک سال از قراردادش باقی مانده است، پول خوبی دریافت کند. باشگاهی با مشکلات مالی که به فروش گوندوگان با دید مثبت نگاه می‌کند.

علاقه فوتبال عربستان به گوندوگان چیز جدیدی نیست ولی همه چیز نشان می‌دهد که ایده این بازیکن ادامه حضور در فوتبال اروپا است تا بتواند چند سال دیگر در جمع نخبگان از بازی لذت ببرد.

باید به این هم توجه داشت که دستمزد گوندوگان نسبت به سال گذشته افزایش یافته و با توجه به شرایط مالی باشگاه جدایی او از هر نظر می‌تواند مفید باشد.

دیدگاه‌ها