کد خبر : 2063339 | 29 مرداد 1403 ساعت 15:13 | 23.7K بازدید | 51 دیدگاه

همه در جزیره دیدند

مایورکا فرمول ضد رئال را کشف کرد!

کهکشانی‌های آنچلوتی دیشب در تور تاکتیکی یاران آراساته قرار گرفتند و لیگ را با یک ناامیدی بزرگ آغاز کردند.

مایورکا فرمول ضد رئال را کشف کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روز اول لالیگا و بر خلاف 5 فصلی که با کارلتو همیشه نخستین بازی را برده بود، این‌بار متوقف شد. رئال می‌دانست که بارسا اولین بازی را برنده شده و هر لغزشی منجر به عقب افتادن از رقیب دیرینه می‌شود اما نتوانست در زمین مایورکا به نتیجه‌ای بهتر از 1-1 دست یابد.

وینیسیوس و کیلیان امباپه همیشه یک تهدید برای دفاع مایورکا بودند، اما آنها فقط گوشه‌ای از کیفیت خود را به نمایش گذاشتند و جزیره را دست خالی ترک کردند. جود بلینگام به نسخه خاکستری‌ای که در مقطع پایانی فصل گذشته ارائه کرده بود بازگشت و تنها رودریگو موفق شد در برابر مایورکای پر شور نمایشی خوب ارائه دهد و تک گل تیمش را نیز زد. رئال به‌خصوص در دقایق پایانی خسته‌تر از آن بود که بتواند گل دوم را بزند و این به‌خاطر تاکتیک خاص میزبان بود.

رئال انتظار رویارویی با این مایورکا را نداشت

آراساته، مربی جدید مایورکا، این تیم را تبدیل به یک صخره برای کهکشانی‌ها کرده بود. مایورکایی که بارها توپ‌گیری کرد و در نیمه دوم رئال نتوانست حتی یک پاس را قطع کند.

مایورکا نمایشی از همبستگی و البته ذهنیت برتر را برای به حداقل رساندن رئال مادرید ارائه کرد. آنها فرمولی را پیدا کردند که بدون شک 80 درصد از تیم‌های لیگ سعی در تکرار آن خواهند داشت. مایورکا برنامه دفاعی خود را بر اساس نظم، تمرکز و خطوط به هم پیوسته شکل داد و به محض بازیابی توپ، با حوصله لازم و بدون عجله توپ را به کناره‌ها می‌برد و بارها رئال را آزار داد. یازده شوت که 5 تا داخل چهارچوب بودند، آمار فوق‌العاده‌ای برای مایورکاست.

دیدگاه‌ها