کد خبر : 2063336 | 29 مرداد 1403 ساعت 15:02 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

سخت‌ترین فصل تاریخ آغاز شده؛

زنگ خطر در کمین ستاره‌های تیم‌ملی (عکس)

ستاره‌ها چه از آمادگی بالایی برخوردار باشند و چه ریکاوری ضعیفی را پشت‌سر بگذارند. سال جاری در فوتسال، طولانی‌ترین و از نظر فیزیکی سخت‌ترین فصل تاریخ خواهد بود.

زنگ خطر در کمین ستاره‌های تیم‌ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر با ادامه روند صعودی بازی‌ها در سطح ملی و باشگاهی، ملی‌پوشان فوتسال ایران خستگی قابل توجهی از خود نشان داده‌اند و تعدادی از آن‌ها با مصدومیت کهنه تمرینات را دنبال می‌کنند و از درد رنج می‌برند. این فصل انتظار می‌رود طاقت‌فرساترین فصل باشد و راه گریزی از آن هم نیست. در سال گذشته مسابقات متعدد دوستانه و رسمی تیم ملی و همچنین فشردگی لیگ برتر باعث آسیب‌دیدگی بسیاری از بازیکنان مطرح و کلیدی تیم ملی شده است و آن‌ها برای عقب نماندن از قافله بدون هیچ وقفه‌ای از تلاش و تمرینات دریغ نکرده‌اند.

احساس می‌شود با انبوهی از بازی‌ها و مسابقات، فوتسال شروع به خوردن بازیکنان کرده و زنگ خطر را برای مربیان و بازیکن‌ها به صدا در آورده است. در حال حاضر، وحید شمسایی سه بازیکن خود از جمله سنگ سفیدی، شجری و درخشانی را در اختیار ندارد و همچنین چند مهره دیگر همچون حمزه کدخدا با مصدومیت در تمرینات حاضر شده‌اند. ابزار شمسایی هرگز کامل نبوده است و این مربی در جام ملت‌های آسیا به‌طور کامل از فوق ستاره‌اش حسین طیبی بهره نبرد و همچنین سالار آقاپور و مسلم اولاد قباد با درد به میدان رفتند و قریحه همیشگی‌شان را در رقابت‌های آسیایی به نمایش نگذاشتند.

2070232

مهدی دهقان‌نژاد از گیتی پسند، محمد نصیری از شهرداری ساوه، امیرحسام عرفانی‌نسب از کراپ الوند، سینا ممبینی پالایش نفت اصفهان و ایمان سازوار از فولاد هرمزگان، مهم‌ترین بازیکنانی بوده‌اند که به علت مصدومیت در همان آغاز کار، ادامه فصل را از دست داده‌اند.

خطر مصدومیت پیش از جام جهانی برای فوق ستاره‌های شمسایی کمین کرده. هشداری که می‌تواند هزینه گران‌بهایی را برای بازیکنان، تیم ملی و تیم‌ها داشته باشد و عدم استراحت به آن‌ها در سطح باشگاهی، از لحاظ بدنی آن‌ها را به سوی تحلیل برده است.

جام جهانی در راه است و فصل تازه در آغاز مسیر خود قرار دارد و این موضوعی است که باشگاه‌ها باید برای جلوگیری از عواقب آن توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

2070235

دیدگاه‌ها