کد خبر : 2063329 | 29 مرداد 1403 ساعت 14:40 | 20.3K بازدید | 10 دیدگاه

موکوکو منتظر انتقال به بتیس

یک فصل روی سکو: دورتموند ستاره‌اش را تهدید کرد

دورتموند به یوسف موکوکو اطلاع داده است که اگر این تابستان به باشگاهی دیگر نرود، ممکن است کل فصل سکونشین شود.

یک فصل روی سکو: دورتموند ستاره‌اش را تهدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسف موکوکو، استعداد درخشان سابق دورتموند، روزگار سختی را می‌گذراند. این بازیکن جوان که دستمزد بالایی دریافت می‌کند، یعنی حدود 8.5 میلیون یورو در سال، خواهان ترک باشگاه است. در واقع، دورتموند نیز علاقه‌مند به فروش سریع این مهاجم است، اما این باشگاه حاضر نیست به‌خاطر فشارهای موکوکو و مدیر برنامه‌هایش، او را با قیمتی پایین بفروشد.

باشگاه آلمانی در مذاکرات برای فروش پدیده سابق خود بسیار سرسخت بوده و خواهان انتقال قطعی یا قرضی با بند خرید اجباری در پایان فصل است.

این روزها بروسیا دورتموند و بتیس در حال مذاکره برای یوسف موکوکو هستند که از قبل با تیم اندلسی به توافق رسیده است. اما باشگاه آلمانی اجازه خروج این مهاجم جوان (19 ساله) را به آسانی نخواهد داد. به گزارش WAZ، حداقل خواسته آلمانی‌ها انتقال 15 میلیونی یا قرضی با خرید اجباری است که شامل پرداخت 2 میلیون در این تابستان و 13 میلیون دیگر در پایان فصل است. بتیس که مشکلات مالی دارد حاضر نیست این مبلغ را هزینه کند.

مربی جدید دورتموند، نوری شاهین، موکوکو را برای اولین بازی رسمی فصل در جام حذفی مقابل تیم دسته چهارمی راینلندرز (پیروزی 4-1 زردها) دعوت نکرد. موکوکو تا سال 2026 با دورتموند قرارداد دارد و اگر توافق حاصل نشود، در باشگاه بسیار واضح هستند: موکوکو می‌تواند کل فصل را در سکوها سپری کند.

این مهاجم منتظر مذاکرات نهایی بین باشگاه‌ها است. همچنین علاقه ناتینگهام فارست انگلیس نیز وجود دارد، اما موکوکو ترجیح می‌دهد به لالیگا برود.

دیدگاه‌ها