کد خبر : 2063321 | 29 مرداد 1403 ساعت 14:24 | 13.2K بازدید | 14 دیدگاه

شانس در گلی که زدم دخیل نبود؛

صحبت‌های جالب زننده گل پوشکاشی به سپاهان

محمد پاپی در مورد گل فوق‌العاده‌اش مقابل تیم سپاهان صحبت کرد.

صحبت‌های جالب زننده گل پوشکاشی به سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، محمد پاپی هافبک ۲۶ ساله چادرملو که فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی تیم دقیقی به‌شمار می‌رفت، در فصل بیست و چهارم یکی از خریدهای چادرملو اردکان بود.

او در اولین بازی بازی فصل تیمش مقابل سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا حالا یکی از زیباترین گل‌های فصل بیست و چهارم در همین هفته اول به نام محمد پاپی ثبت شود.‌

او در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره شرایط تیم جدیدش صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

*از اولین بازی برای تیم جدیدت بگو.
با توجه به اینکه تیم‌مان اولین بازی لیگ‌برتری خودش را انجام داد و بازیکنان جوانی داریم و اکثرا تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند، بازی پایاپایی را با سپاهان انجام دادیم، البته با توجه به پنالتی‌ای که برای سپاهان گرفته شد، شیرازه تیم ما از هم پاشید و به همین خاطر نتیجه را واگذار کردیم.

*سپاهانی‌ها معتقد بودند که قبل از پنالتی، داور گل سالم آن‌ها را به اشتباه آفساید گرفته.
من آن صحنه را دقیق ندیدم که بتوانم بگویم آفساید بوده یا نه، بهتر است کارشناسان درباره‌اش نظر بدهند.

*تقابل با سپاهان چطور بود؟ تیمی که در آن رشد کرده بودی. 
آن‌‎جا مثل یک خانه برای من است. هر وقت که با سپاهان بازی داشته باشیم، حس و حال متفاوتی دارم چون که من آن جا رشد کردم و بزرگ شدم. بچه‌ی آن شهرم و سال‌های زیادی آن‌جا بودم، امیدوارم سپاهان هم در ادامه مسیرش موفق باشد.

2069180

*سپاهان باخت سنگینی مقابل شباب الاهلی داشت، درباره آن بازی بگو.
فکر می‌کنم دلیل آن باخت، زمین بد نقش جهان بود. ما خودمان هم که آن‌جا بازی کردیم، زمین شرایط خوبی نداشت. بازیکنان‌شان هم جوان بودند که عدم ناهماهنگی مشهود بود، آن‌ها هر چه جلوتر بروند شرایط برای آن‌ها بهتر خواهد شد.

*گل خیلی خوبی به ثمر رساندی.
گلم شانسی نبود، من تمام کرنرهایی که زده می‌شود، چه زمانی که در شمس آذر بودم و چه الان، خودم را به پشت هجده می‌رسانم و اکثرا توپ‌ها به آن جا می‌رسد، آن گلی هم که زدم زحمت همه‌ی بچه‌ها بود.

*سپاهان را این فصل چطور دیدی؟
سپاهان این فصل تیم بسیار خوبی دارد. ژوزه مورایس بعد از دو فصل به شناخت کافی از لیگ ایران، شرایط و بازیکنانش رسیده و قطعا این فصل می‌توانند برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز شوند.

*هدفت با تیم چادرملو چیست؟
فکر می‌کنم با توجه به بستر و شرایطی که چادرملو دارد، هر چه جلوتر برویم شرایط ما خیلی بهتر خواهد؛ بازیکنان بااستعداد و خیلی خوب داریم و من هم دوست دارم همان عملکرد خوب در شمس‌آذر را اینجا هم تکرار کنم. می‌خواهیم یک رتبه خوب را در این فصل کسب کنیم که هم برای مردم یزد آبروداری کرده باشیم هم خودمان.

*بازی این هفته با تیم سابقت را چطور می‌بینی؟ 
امیدوارم بازی خوبی باشد با توجه به اینکه شمس‌آذر هم تیم خوبی است، فکر می‌کنم بازی تاکتیکی باشد.

دیدگاه‌ها