کد خبر : 2063318 | 29 مرداد 1403 ساعت 14:12 | 19.1K بازدید | 11 دیدگاه

تمرینات آماده‌‎سازی جلالی با پسر دستیار نکونام

ابوالفضل جلالی برای بازگشت به میادین، در حال انجام تمرینات آماده‌سازی است.

تمرینات آماده‌‎سازی جلالی با پسر دستیار نکونام

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی ستاره استقلال در فصل قبل که توانست عنوان بهترین پاسور آبی‌ها را به دست بیاورد، این روزها به دلیل سپری کردن دوران مصدومیت، قادر به حضور در ترکیب تیمش نیست و تمرینات انفرادی را پشت سر می‌گذارد.

جلالی که بازی هفته نخست برابر شمس آذر را از دست داد، به دیدار با ملوان نیز نخواهد رسید و این روزها به‌صورت انفرادی و به همراه یکی از مربیان بدنسازی خود، مشغول ریکاوری برای بازگشت به میادین است.

2070213

در واقع جلالی با آندونی سسما، پسر یوسو سسما مربی بدنسازی آبی‌ها تمرینات خود را انجام می‌دهد و جواد نکونام امیدوار است تا در دیدار هفته سوم برابر استقلال خوزستان، این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

جلالی در نیم فصل دوم سال قبل توانست کمک شایانی به پیروزی‌های تیمش بکند و تا هفته پایانی لیگ نیز رقابت سختی برای کسب عنوان بهترین پاسور لیگ با ریکاردو آلوز داشت که در نهایت این جایزه فردی را به ستاره تراکتور واگذار کرد.

2070212

با پیوستن میلاد زکی‌پور به استقلال، او در این روزها گزینه اصلی کادرفنی برای سمت چپ خط دفاعی است و جلالی تلاش می‌کند تا با بازگشت سریع‌تر به میادین، جایگاهش را از این بازیکن پس بگیرد.

2070214

دیدگاه‌ها