کد خبر : 2063316 | 29 مرداد 1403 ساعت 14:01 | 25.7K بازدید | 29 دیدگاه

جای دیگر دنبالش نگردید

اتفاقی که فقط در لاماسیا رخ می‌دهد (عکس)

ترتیب قرار گرفتن سه بازیکن جوان بارسلونا در عکس تیمی بازی با والنسیا دقیقا مشابه یک بازی فصل 2018/19 بود، یعنی زمانی که برای نونهالان بارسا بازی می‌کردند.

اتفاقی که فقط در لاماسیا رخ می‌دهد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این روزها با جوانان محصول آکادمی لاماسیا فخرفروشی می‌کند. این شنبه پائو کوبارسی، مارک برنال و لامین یامال در یازده‌تای ابتدایی هانسی فلیک برای اولین بازی فصل لالیگا مقابل والنسیا قرار داشتند و علاوه بر این، برنال اولین بازی رسمی خود را به همراه پائو ویکتور و جرارد مارتین انجام داد.

این سه بازیکن قبل از مسابقه‌ای که با دو گل رابرت لواندوفسکی با پیروزی 1-2 بارسا به پایان رسید، به شکل جالبی در عکس تیمی قرار گرفتند.

تصادفی یا خرافات؟

نکته کنجکاوانه این است که سه فوتبالیست جوان که در لاماسیا با هم بزرگ شدند، به همان شیوه (برنال و کوبارسی در بالا، ایستاده، و لامین پایین، نشسته) مانند عکسی از سال 2018، ژست گرفتند. زمانی که آنها کودک بودند و اولین گام‌های خود را در رده‌های آموزشی برداشتند. مشخص نیست تصادفی بوده یا این سه نفر معتقدند ترتیب قرار گرفتنشان در عکس تیمی باید اینگونه باشد چون برایشان خوش شانسی می‌آورد.

2070209

صفحه ایکس باشگاه بارسلونا نیز با انتشار این دو عکس نوشت: «فقط در لاماسیا رخ می دهد.»

مشابه با پیکه، سسک و مسی

در بارسلونا این سه بازیکن، کوبارسی، برنال و یامال را با جرارد پیکه، سسک فابرگاس و لئو مسی مقایسه می‌کنند. بازیکنانی که در لاماسیا باهم رشد کردند و در تیم بزرگسالان تاریخ‌ساز شدند. استعدادهای 1987 برابر استعدادهای 2007.

دیدگاه‌ها