کد خبر : 2063313 | 29 مرداد 1403 ساعت 13:49 | 38.8K بازدید | 28 دیدگاه

همه چیز آماده شد: استقبال پپ از بازگشت گوندوگان

پپ گواردیولا از بازگشت ایلکای گوندوگان به منچسترسیتی استقبال می‌کند و مشکلی با این موضوع ندارد.

همه چیز آماده شد: استقبال پپ از بازگشت گوندوگان

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان یکی از ستاره‌های درخشان و مهره‌های کلیدی پپ گواردیولا در چند سال اخیر در ترکیب منچسترسیتی بود اما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند و به بارسلونا ملحق شود تا بازی در این تیم را تجربه کرده باشد.

این بازیکن خیلی زود به یکی از بازیکنان ثابت ژاوی در ترکیب اصلی بارسا تبدیل شد اما شرایط این تیم و خصوصا باخت در دیدار برابر رئال مادرید و پاری سن ژرمن باعث شد که از عملکرد سایر هم‌تیمی‌‌هایش عصبانی شود و صحبت‌هایی را به زبان بیاورد که حاشیه و جنجال زیادی را به همراه داشته باشد.

رسانه‌های اسپانیایی در چند روز اخیر از تمایل او برای ترک بارسا در تابستان امسال خبر داده و مدعی شده بودند که او تردیدهایی درباره جایگاهش در این تیم تحت هدایت هانسی فلیک و به‌خصوص با حضور دنی اولمو دارد و همین باعث شده است که دیگر تمایلی برای ادامه حضور در بارسا نداشته باشد و مایل است که بار دیگر به جمع بازیکنان منچسترسیتی برگردد.

حالا روزنامه سان خبر داده است که پپ گواردیولا هم از این اتفاق کاملا استقبال می‌کند و تمایل زیادی به همکاری دوباره با گوندوگان دارد که یکی از بازیکنان محبوبش بوده است. مدیران سیتی هم از این موضوع خبر دارند و به نظر می‌رسد که شرایط برای حضور دوباره او در ورزشگاه اتحاد آماده است.

دیدگاه‌ها