کد خبر : 2063311 | 29 مرداد 1403 ساعت 13:43 | 10.1K بازدید | 8 دیدگاه

پیام مرموز: دیبالا نمی‌خواهد به عربستان برود

پست منتشر شده توسط پائولو دیبالا باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که او تمایلی به ترک باشگاه رم ندارد.

پیام مرموز: دیبالا نمی‌خواهد به عربستان برود

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‎‌های سری آ ایتالیا روبه‌روی کالیاری به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند اما دیبالا در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و در دقیقه ۶۹ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

رسانه‌های ایتالیایی در چند هفته اخیر شایعات بسیاری را درباره احتمال حضور او در لیگ عربستان و مذاکراتی که با باشگاه القادسیه داشته مطرح کرده بودند. گفته می‌شد که این بازیکن آماده است تا به‌زودی و تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی این باشگاه شود.

دستمزد هنگفت پیشنهاد شده از سوی این باشگاه توجه این ستاره آرژانتینی را به خود جلب کرده بود اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط متفاوت است. این بازیکن پس از بازی شب گذشته چهار عکس از این بازی با علامت گرگ که نماد باشگاه رم است در اینستاگرامش منتشر کرد.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و هواداران رم و همچنین رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند که این در واقع نشانه‌ای مبنی بر این است که دیبالا تمایلی به ترک این باشگاه ندارد و می‌خواهد همچنان به حضورش در پایتخت ایتالیا و بازی تحت هدایت دانیله ده‌روسی ادامه دهد و شاید باید بحث انتقالش به القادسیه را منتفی بدانیم.

دیدگاه‌ها