کد خبر : 2063310 | 29 مرداد 1403 ساعت 13:40 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

سه بر صفری که هرمزگانی‌ها را راضی نکرد؛

رای جنجالی: گل‌های بهترین گلزن لیگ برتر پوچ شد!

با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار جنجالی و نیمه‌تمام هفته سوم بین تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک، سه _ صفر به سود هرمزگانی‌ها اعلام شد. اما این رای، ریزش گل‌های ستاره آن‌ها را به همراه داشت.

رای جنجالی: گل‌های بهترین گلزن لیگ برتر پوچ شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران که به علت ترک زمین از سوی تیم اراکی نیمه‌تمام ماند و نتیجه مسابقه وابسته به حکم انضباطی بود، به همین منظور صبح روز گذشته آرای مربوطه به این جدال جنجالی صادر گردید و در نهایت طبق پیش‌بینی‌ها فولاد هرمزگان با نتیجه سه بر صفر پیروز بازی اعلام شد. اگرچه این حکم، گل‌های سروش احمدنیا یکی از بهترین‌ بازیکنان و گلزنان فصل جاری را بر باد داد و در شرایطی که او تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده بود و در این دیدار نیمه‌تمام موفق به دبل کردن شد، در جدول گلزنان با سقوط چند پله‌ای در کنار چهار گله‌ها ایستاد.

2070204

احمدنیا در پست راس یکی از آماده‌ترین بازیکنان فصل محسوب می‌شود. او از 16 سالگی در بالاترین سطح باشگاهی ایران به میدان می‌رود و در بیست سالگی با پیراهن فرش آرا مشهد با 16 گل زده از پدیده‌های فصل 1396 لقب گرفت و از بازیکنانی به‌شمار می‌رود که پشت خط نسل طلایی به آن چیزی که مستحق خود بود، دست پیدا نکرد.

2070203

با این حال، سبک بازی احمدنیا باعث شده تا در اولین فصل حضور خود در تیم فولاد هرمزگان علاقه‌مندان بسیاری زیادی را جلب کند و این حکم انضباطی موجب برآشفتگی طرفداران هرمزگانی پیرامون دو گل سوخته وی شده است. احمدنیا با درخشش در فصل جاری جزء سیاهه 60 نفره تیم ملی فوتسال ایران برای شرکت در مسابقات داخلی سالنی تایلند قرار گرفته و با توجه به عملکردی که برجای گذاشته است، از بخت‌های کفش طلایی لیگ برتر نام‌برده می‌شود.

دیدگاه‌ها