کد خبر : 2063309 | 29 مرداد 1403 ساعت 13:36 | 53.4K بازدید | 87 دیدگاه

سردرگمی وینیسیوس و امباپه

تصویری که آنچلوتی و رئال را نگران می‌کند (عکس)

نقشه حرارتی بازی وینیسیوس، امباپه و رودریگو خبر از معضل تاکتیکی عجیب در تیم کارلو آنچلوتی می‌دهد.

تصویری که آنچلوتی و رئال را نگران می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی فصل رئال در لالیگا چنگی به دل نزد و این تیم برابر مایورکا با تساوی 1-1 متوقف شد. هنوز در ابتدای فصل هستیم اما رئال دلایل خوبی برای نگرانی دارد و این را کارلو آنچلوتی در نشست خبری خود نیز توضیح داد.

او از عدم توازن تاکتیکی تیمش به‌خصوص بعد از اینکه توپ را از دست می‌دادند گلایه داشت و اینکه دفاع تیمی خوب نبود. مشکل دیگر رئال به مثلث خط حمله برمی‌گردد. خط حمله رئال امسال کیلیان امباپه را دارد و او کار را به عنوان مهاجم نوک شروع می‌کند ولی ستاره فرانسوی و وینیسیوس بارها پستشان را عوض می‌کنند. این در مورد رودریگو نیز صدق می‌کند ولی نقشه حرارتی این سه بازیکن و حتی جود بلینگام خبر از معضلی نگران‌کننده داد.

2070200

شب گذشته وینی، کیلیان و جود بخش اعظمی از بازی متمایل به چپ بازی کردند. یک تصویر از بازی ثبت شده که همگی در سمت چپ فاز تهاجمی قرار دارند و هیچ مهاجمی در سمت راست نیست. مسئله‌ای که باعث شده بود مایورکا به راحتی نقشه‌های تهاجمی رئال را خنثی کند.

امباپه در پی اس جی بیشتر در پست وینگر چپ بازی می‌کرد، پستی که وینیسیوس در رئال برای سال‌های اخیر در اختیار دارد. قبل از اضافه شدن امباپه بسیاری از کارشناسان در این مورد هشدار داده بودند که هم پست بودن وینی و امباپه ممکن است مشکل‌ساز شود و این خیلی زود خودش را نشان داده است.

2070201

کارلتو در پایان بازی و در این مورد گفت: «از بین وینی و امباپه فقط یک نفر باید در سمت چپ بازی کند. این مشکل باید حل شود.»

2070205

دیدگاه‌ها