کد خبر : 2063308 | 29 مرداد 1403 ساعت 13:31 | 18.4K بازدید | 59 دیدگاه

اولین واکنش امباپه: نبردیم اما سرمان بالاست

کیلیان امباپه با انتشار تصویری در اینستاگرامش به تساوی رئال مادرید برابر مایورکا واکنش نشان داد.

اولین واکنش امباپه: نبردیم اما سرمان بالاست

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شب گذشته برای اولین بار در ترکیب رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته اول رقابت‌های لالیگا به میدان رفت اما نتوانست به کسب سه امتیاز بازی برابر مایورکا به این تیم کمک کند و آنها در نهایت با تساوی ۱-۱ این ورزشگاه را ترک کردند و به خانه برگشتند.

حضور این ستاره فرانسوی در کنار وینیسیوس جونیور، رودریگو و جود بلینگام در خط حمله رئال باعث شد که بسیاری منتظر تماشای یک بازی درخشان و پر گل باشند اما این انتظارات برآورده نشد و او نتوانست در این بازی گلزنی کند یا پاس گلی را ارسال کند و با انتقادهایی هم روبه‌رو شد.

این بازیکن پس از پایان این بازی با انتشاری تصویری از خودش در جریان این بازی با پیراهن رئال مادرید در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «نتیجه خوبی نبود. سرمان بالاست و از همین حالا روی بازی بعدی متمرکز هستیم. زنده باد مادرید!»

انتقادهای تندی در چند ساعت گذشته از سوی هواداران رئال در شبکه‌های اجتماعی از عملکرد امباپه مطرح شده اما آنها در این حال امیدوار هستند که این بازیکن در ادامه فصل بتواند به یکی از ستاره‌های درخشان این تیم تبدیل شود و به آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

دیدگاه‌ها