کد خبر : 2063274 | 29 مرداد 1403 ساعت 09:29 | 48.4K بازدید | 50 دیدگاه

هدیه ویژه امباپه به رافائل نادال رسید (عکس)

کیلیان امباپه پس از اولین بازی با رئال مادرید تصمیم گرفت پیراهنش را به رافائل نادال اهدا کند.

هدیه ویژه امباپه به رافائل نادال رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از فصل جدید رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت داد تا در هفته اول در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی ظاهر نشده باشد.

یکی از نکات جالب و مورد توجه این بازی حضور کیلیان امباپه در ترکیب رئال مادرید بود. او پس از مدت‌ها کشمکش و جنجال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال از پاری سن ژرمن جدا شد به رئال پیوست و شب گذشته برای اولین‌بار در یک دیدار رسمی با پیراهن این تیم به میدان رفت، اتفاقی که بسیاری از هواداران این تیم منتنظرش بودند.

2070157

رافائل نادال، تنیسور مشهور و محبوب اسپانیایی، که یکی از هواداران متعصب رئال هم به حساب می‌آید شب گذشته در ورزشگاه خانگی مایوکا حضور داشت تا بازی این تیم را از نزدیک تماشا کند و پس از پایان بازی هم به رختکن رئال رفت تا با بازیکنان تیم محبوبش دیداری داشته باشد.

امباپه هم مدتی را مشغول گفت‌وگو و صحبت با نادال بود و در پایان هم تصمیم گرفت که هدیه ویژه‌ای برای او در نظر بگیرد و پیراهنش از اولین بازی با رئال مادرید را به این تنیسور اهدا کند تا به این شکل به او ادای احترام کرده باشد.

دیدگاه‌ها