کد خبر : 2063272 | 29 مرداد 1403 ساعت 09:01 | 29.2K بازدید | 9 دیدگاه

شکار جدید پی‌اس‌جی انتخاب شد: ستاره سری آ

پاری سن ژرمن مذاکرات اولیه برای جذب آدمولا لوکمن را آغاز کرده است.

شکار جدید پی‌اس‌جی انتخاب شد: ستاره سری آ

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه به‌عنوان بازیکن آزاد و پیوستنش به رئال مادرید باعث شد که مدیران باشگاه فرانسوی به‌صورت جدی به فکر تقویت خط حمله این تیم باشد و گزینه‌های متفاوتی را در نظر بگیرد.

در چند هفته اخیر نام بسیاری از مهاجمان مطرح فوتبال اروپا در کنار نام پاری سن ژرمن به گوش رسید و حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که این باشگاه تماس‌هایی با مدیر برنامه‌های لوکمن داشته و شرایط جذب این بازیکن را از آنها جویا شده است.

درخشش این بازیکن در ترکیب آتالانتا توجه بسیاری را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که پی اس جی به زودی پیشنهادی رسمی را برای به خدمت گرفتن او به مدیران این باشگاه ارائه کند و منابع نزدیک به بازیکن می‌گویند که او هم تمایل زیادی به حضور در پارک دو پرنس دارد.

آتالانتا در اولین دیدارش در چارچوب رقابت‌های فصل جدید سری آ ایتالیا امروزبه مصاف لچه خواهد رفت ک لوکمن از فهرست این تیم برای این بازی خط خورده است تا همه چیز خیلی جدی به نظر برسد به احتمال زیاد باید به زودی منتظر اعلام رسمی خبر انتقال این بازیکن به پاریس باشیم.

دیدگاه‌ها