کد خبر : 2063269 | 29 مرداد 1403 ساعت 08:03 | 30.5K بازدید | 64 دیدگاه

پاسخ آنچلوتی به خبرنگاران با شادی گل رونالدویی

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، برای پاسخ به سوال خبرنگاران از شادی گل معروف کریستیانو رونالدو استفاده کرد.

پاسخ آنچلوتی به خبرنگاران با شادی گل رونالدویی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شروع مسابقات لالیگا امشب در بازی خارج از خانه مقابل مایورکا قرار گرفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. در این بازی در دقیقه 13 رودریگو برای رئال گل زد و در دقیقه 53 هم ودات موریقی بازی را به تساوی کشاند.

در این بازی رئال به‌مانند همیشه نبود و کارلو آنچلوتی خودش به شخصه از عملکرد تیمش رضایت نداشت. آن‌ها برای بازی هفته آینده مقابل رایووایه‌کانو فرلان مندی را در اختیار نخواهند داشت چون او به دلیل خطای خشن روی موریقی از زمین بازی اخراج شد و شاید بیش از یک جلسه محروم باشد.

2070150

آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی تایید کرد که از تیمش انتظار چنین نمایشی نداشت و آن‌ها باید در بازی‌های بعدی بسیار بهتر بازی کنند تا هماهنگی زیادی را از خود به نمایش بگذارند.

با این حال مربی ایتالیایی پس از پایان کنفرانس خبری در مسیر منتهی به اتوبوس تیم هم با سوالات خبرنگاران مواجه شد که واکنش متفاوتی از خود نشان داد.

خبرنگاری از آنچلوتی سوال کرد که نظرش در مورد بازی چیست و او با حرکت دستانش به او نشان داد که آرام باشد و شادی گل معروف "کالما، کالما" که طرفداران فوتبال از کریستیانو رونالدو سراغ دارند را به نوعی اجرا کرد.

2070154
2070153

دیدگاه‌ها