کد خبر : 2063268 | 29 مرداد 1403 ساعت 02:05 | 25.6K بازدید | 12 دیدگاه

گفت‌وگوی پپ و پالمر سوژه هواداران شد! (عکس)

هواداران به گفت‌وگوی کول پالمر و پپ گواردیولا در پایان بازی چلسی و منچسترسیتی واکنش نشان دادند.

گفت‌وگوی پپ و پالمر سوژه هواداران شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کول پالمر تابستان گذشته با انتقالی به ارزش ۴۲.۵ میلیون پوند به چلسی پیوست تا زمان بازی بیشتری به دست آورد. این مهاجم ۲۲ ساله از زمان ورود به استمفوردبریج به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل شده است.

فصل گذشته، او در ۳۳ بازی لیگ ۲۲ گل به ثمر رساند و ۱۱ پاس گل داد. عملکرد او باعث شد تا گرت ساوتگیت او را برای حضور در یورو با تیم ملی انگلیس دعوت کند.

خروج پالمر تأثیر زیادی بر منچسترسیتی نداشت، زیرا آنها برای چهارمین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شدند. پس از اولین بازی چلسی در فصل جدید، پالمر با پپ گواردیولا، مربی سابق خود دیدار کرد.

گواردیولا که تیمش با نتیجه ۲-۰ در استمفوردبریج پیروز شده بود، خوشحال‌تر از شاگرد سابقش بود. این دو نفر در حالی که از زمین خارج می‌شدند، در حال گفت‌وگو با همدیگر دیده شدند.

2070149

این ویدئو به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرده و هواداران معتقدند که می‌دانند گواردیولا به پالمر چه می‌گفت. یکی از هواداران نوشت: «پپ به او توضیح می‌دهد که چرا رفتن به چلسی تصمیم خوبی نبود.»

دیگری نوشت: «پپ برای اینکه گذاشت او به چلسی برود عذرخواهی می‌کند.» سومی اضافه کرده: «گواردیولا واقعاً از او می‌پرسد چرا با چلسی تمدید کرد.» هوادار دیگری گفته: «پپ می‌گوید اگر تو را نگه می‌داشتم، ده بازی زودتر قهرمان می‌شدم.» یکی دیگر نوشته: «پپ از کول می‌پرسد که آیا می‌خواهد به سیتی برگردد یا نه، واضح است.»

دیدگاه‌ها