کد خبر : 2063264 | 29 مرداد 1403 ساعت 09:15 | 12.6K بازدید | 9 دیدگاه

ده‌روسی: می‌ترسم دیبالا را بفروشیم و بازیکن نخریم!

دنیله ده‌روسی، سرمربی رم، نگرانی‌هایش را در مورد احتمال جدایی پائولو دیبالا از این تیم ابراز کرد.

ده‌روسی: می‌ترسم دیبالا را بفروشیم و بازیکن نخریم!

به گزارش "ورزش سه"، رم در اولین بازی فصل جدید سری A، با تساوی بدون گل مقابل کالیاری متوقف شد. در این بازی هر دو تیم چندین بار تیرک دروازه یکدیگر را به لرزه درآوردند و دروازه‌بان‌ها را به چالش کشیدند اما در نهایت بازی با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

دنیله ده‌روسی پس از پایان بازی درباره نتیجه نهایی گفت: «ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. قبل از آن کمی در ضدحملات مشکل داشتیم، زمین خشک بود، بنابراین از بازیکنان خواستم که زیاد پا به توپ نشوند.»

او همچنین افزود: «قابل توجه بود که عملکرد تیم پس از به بازی رفتن دیبالا در دقیقه ۶۹ بهتر شد. او بلافاصله چند خطای خوب گرفت و سانتر عالی ارسال کرد که با ضربه سر دووبیک به تیر خورد.»

دیبالا ابتدا به دلیل مذاکرات برای انتقال به لیگ عربستان از ترکیب اصلی خارج شده بود. برای همین از ده‌روسی پرسیده شد که آیا نگران جدایی این بازیکن است یا خیر.

2070141

ده روسی پاسخ داد: «من قبلاً در این مورد به اندازه کافی صحبت کرده‌ام و نیازی به گفتن چیزهای بیشتر ندارم. ما در اول سپتامبر درباره بازار نقل و انتقالات صحبت خواهیم کرد. اگر پائولو یا کسی دیگر بخواهد برود، نیاز به جایگزینی خواهیم داشت. من فقط در صورتی می‌ترسم که کسی برود و با بازیکن مناسبی جایگزین نشود.»

دیدگاه‌ها