کد خبر : 2063263 | 29 مرداد 1403 ساعت 09:01 | 16.6K بازدید | 12 دیدگاه

مرد پرافتخار انزلی‌چی آماده یک چالش جدید (عکس)

پرسپولیس هرچند در گام اول از فصل جدید نتوانست به اتفاقی که مدنظرش بود دست یابد، اما امیدوار است در تبریز شرایط را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به سود خود کند.

مرد پرافتخار انزلی‌چی آماده یک چالش جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته اول لیگ و در شرایط میزبانی در اراک برابر ذوب آهن به تساوی رضایت داد تا اکنون مهیای جدال دوم خود در فصل بیست و چهارم و تقابل سخت مقابل تراکتور شود.

دیداری که از جهات مختلف می‌تواند از اهمیت بالایی برای سرخ‌های تهرانی و شاگردان خوان کارلوس گاریدو برخوردار باشد. سرمربی اسپانیایی که اولین تجربه رسمی خود روی نیمکت این تیم را در لیگ ایران دنبال کرد، در هفته اول بارها در کنار زمین سیدجلال حسینی را همراه خود دید.

مدافع پرافتخار و انزلی‌چی پرسپولیس که اکنون با دریافت مدرک A مربیگری، چالش جدید خود در فصل جدید را نیز به امید جام دنبال می‌کند. او فصل گذشته و در اولین تجربه مربیگری خود همانند دوران بازی توانست شرایط فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته و به جام قهرمانی لیگ دست یابد.

سیدجلال حسینی که با دستیابی به عناوین متعدد قهرمانی و افتخارات فردی پرافتخارترین بازیکن ایران محسوب می‌شود، اکنون کاملا در جلد مربیگری نیز فرو رفته و با توجه به قدرت رهبری بالایی که در دوران بازی از او سراغ داشتیم، مطمئنا در دوره جدید خود نیز قادر خواهد بود اتفاقات درخشانی را ثبت کرده و بی‌رقیب در گیلان و انزلی کار را دنبال کند.

2070134

مدافع اسبق پرسپولیس و ملوان اکنون به عنوان مربی در کنار سومین سرمربی به عنوان دستیار (یحیی گل‌محمدی، اوسمار ویرا و کارلوس گاریدو) فصل دوم خود را استارت زده است. او در بازی با تراکتور و با توجه به شرایط خاص آن قطعا می‌تواند کمک بزرگی به سرمربی اسپانیایی پرسپولیس داشته باشد و باید دید در این جدال حیثیتی و حساس چه شرایطی در انتظار این تیم خواهد بود و آیا سرخ‌های تهرانی موفق خواهند بود با گاریدو به اولین سه امتیاز فصل خود دست یابند یا خیر.

دیدگاه‌ها