کد خبر : 2063257 | 29 مرداد 1403 ساعت 08:43 | 25.1K بازدید | 18 دیدگاه

دفاع اولیور کان از تصمیم جنجالی‌اش: حق داشتم!

اولیور کان، اسطوره بایرن مونیخ و عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه، از تصمیمش برای بالا بردن حقوق بازیکنان در دوران مدیریتش دفاع کرد.

دفاع اولیور کان از تصمیم جنجالی‌اش: حق داشتم!

به گزارش "ورزش سه"، اولیور کان مدتی را به عنوان مدیر بایرن مونیخ گذراند و در زمان مدیریتش باشگاه دستمزدهای بالایی را به بازیکنان پرداخت می‌کرد که در آینده باعث به وجود آمدن مشکلاتی شد.

2070124

حالا که مدتی از برکناری کان از سمتش گذشته، او در مصاحبه‌ای با کیکر از تصمیمش برای بالا بردن دستمزد بازیکنان بایرن دفاع کرد. او در مورد اینکه این تصمیمات مشکلاتی را برای مکس ایبرل، مدیر ورزشی فعلی بایرن، به وجود آورده‌اند، گفت: «حقوق‌ها همیشه با هماهنگی و تأیید مدیر مالی و هیئت نظارت پرداخت می‌شد. همه موافق بودند. نسبت هزینه‌های حقوق به درآمد همیشه زیر ۵۰٪ بود که این یک مزیت عالی در مقایسه با سایر باشگاه‌های اروپایی است که گاهی اوقات به ۸۰٪ یا بیشتر می‌رسد. هر باشگاهی که در سال‌های اخیر لیگ قهرمانان اروپا را برده است، هزینه‌های حقوقی بسیار بالاتری نسبت به بایرن مونیخ داشته است.»

او سپس درباره احساساتش پس از اخراج از بایرن گفت: «من و حسن صالح حمیدزیچ همه توان‌مان را برای باشگاه گذاشتیم. تغییر در سطح مدیریت و به ویژه در موقعیت مدیرعامل همیشه با نظرات متفاوتی همراه است. اکنون همه چیز درباره گذشته من به عنوان مدیرعامل بایرن مونیخ گفته شده است. من فقط به آینده نگاه می‌کنم.»

دیدگاه‌ها