کد خبر : 2063254 | 29 مرداد 1403 ساعت 01:14 | 33.3K بازدید | 247 دیدگاه

مایورکا ۱-۱ رئال: اولین دست‌انداز برای بی‌ام‌و!

رئال مادرید در هفته اول لالیگا مقابل مایورکا به تساوی ۱-۱ رسید.

مایورکا ۱-۱ رئال: اولین دست‌انداز برای بی‌ام‌و!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم مایورکا و رئال مادرید در آغاز فصل جدید لالیگا به مصاف همدیگر رفتند. بازی را شاگردان کارلو آنچلوتی بهتر آغاز کردند و در همان ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل رسیدند، اما در نیمه دوم مایورکا به بازی برگشت و موفق به کسب یک مساوی مهم شد.

این دیدار با بازی روان بازیکنان رئال شروع شد، اما اولین موقعیت جدی را میزبان خلق کرد. در دقیقه ۷ شوت پای چپ کاستا را کورتوا به شکلی زیبا دفع کرد.

پس از این حمله رئال بیش از پیش بر بازی مسلط شد و در اولین ورود جدی به محوطه جریمه مایورکا موفق به گلزنی شدند. در دقیقه ۱۳ پس از همکاری امباپه و وینیسیوس، توپ به رودریگو رسید و این بازیکن با یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد.

2070117

در دقیقه ۲۱ رودیگر که جلو کشیده بود با یک ضربه محکم دروازه مایورکا را تهدید کرد، اما سنگربان این تیم به خوبی توپ را مهار کرد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد وینیسیوس در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و می‌توانست حساب کار را ۲-۰ کند اما ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

آخرین موقعیت جدی نیمه اول نصیب مایورکا شد. در دقیقه ۳۹ سانتر خوب مافئو در محوطه جریمه رئال به رودریگز رسید اما ضربه سرش از بالای دروازه راهی اوت شد.

در آغاز نیمه دوم این مایورکا بود که موفق به باز کردن دروازه حریفش شد. در پنجاه و سومین دقیقه بازی، سانتر رودریگز از روی نقطه کرنر به مقابل دروازه رفت و در آنجا موریقی با یک ضربه سر زیبا حساب کار را ۱-۱ کرد

2070118

موریقی چند دقیقه دیگر نیز فرصت داشت گل دوم را هم بزند اما این ضربه سر او با اختلاف کمی از بالای دروازه کورتوا به بیرون رفت.

رئال که غافلگیر شده بود کم‌کم به خودش آمد و حملاتش را برای زدن گل برتری از سر گرفت. در دقیقه ۶۲ کیلیان امباپه با یک شوت از راه دور که در بین راه به مدافع حریف برخورد کرد، سعی داشت گلزنی کند اما دروازه‌بان حریف به خوبی توپ را سیو کرد.

در دقیقه ۷۱ امباپه بار دیگر و این بار در محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد. این ضربه او را هم دروازه‌بان دفع کرد و در ادامه که وینیسیوس می‌توانست دروازه خالی را باز کند، مدافع حریف به زیبایی توپ را دفع کرد.

چند دقیقه بعد بلینگام در گوشه محوطه جریمه حریف به توپ رسید اما ضربه‌اش با بی‌دقتی به اوت رفت.

در ادامه بازی دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای برای گلزنی خلق کردند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت. اتفاق مهم زمین در لحظات پایانی اخراج مستقیم فرلاند مندی پس از خطای خشن روی ودات موریقی بود که داور بدون هیچ مکثی کارت قرمز را به مدافع رئال نشان داد.

چند ثانیه پس از این اخراج داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و بدین ترتیب رئال مادرید در اولین بازی در فصل جدید لالیگا به تساوی ۱-۱ رسید.

دیدگاه‌ها