کد خبر : 2063250 | 29 مرداد 1403 ساعت 08:00 | 17K بازدید | 8 دیدگاه

دفاع از ستاره چلسی: مارسکا نباید او را خط می‌زد

دنیل استوریج، کارشناس اسکای، می‌گوید رحیم استرلینگ به اندازه‌ای آمادگی داشت که امشب مقابل منچسترسیتی در ترکیب قرار می‌گرفت.

دفاع از ستاره چلسی: مارسکا نباید او را خط می‌زد

به گزارش "ورزش سه"، دنیل استوریج به تصمیم انزو مارسکا برای کنار گذاشتن رحیم استرلینگ از ترکیب چلسی برای بازی امشب واکنش نشان داد.

استرلینگ به طرز عجیبی امشب در ترکیب اصلی چلسی حضور نداشت و انزو مارسکا تصمیم گرفت او را در لیست 18 نفره‌اش قرار ندهد. بدین ترتیب او در بازی امشب مقابل منچسترسیتی غایب بود و تیمش 2-0 شکست خورد.

مارسکا هم قبل و هم بعد از بازی از تصمیم خود برای کنار گذاشتن بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به دلیل مسائل تاکتیکی دفاع کرد و معتقد بود که او برای انتخاب بازیکنان مدنظرش کار سختی دارد.

در همین رابطه ایجنت این بازیکن پیش از بازی تصمیم مارسکا را غافلگیرکننده عنوان کرد و بیانیه‌ای را در اختیار میل اسپورت گذاشت تا اعتراض این بازیکن به خط خوردن از لیست را نشان دهد.

2070109

در همین حال، استوریج، کارشناس اسکای اسپورت، از توانایی و انگیزه هم‌تیمی سابق خود دفاع کرد، اما معتقد است بیانیه ایجنت استرلینگ در زمان مناسبی منتشر نشده است.

2070108

استوریج گفت: "می‌خواهم بگویم که برای رحیم استرلینگ به عنوان یک بازیکن فوتبال احترام زیادی قائل هستم. به عنوان یک مرد، او برادر جوان من است. زمان انتشار بیانیه عالی نبود، به خصوص اینکه در روز بازی بودیم اما او احساس می‌کند که به اندازه کافی خوب بوده تا به چلسی کمک کند.

در ذهنش، او احتمالاً به این فکر می‌کند که امروز مقابل سیتی، باشگاه قدیمی خودش، حتما بازی می‌کرد. فکر می‌کنم احتمالاً از عدم حضور در این بازی تعجب کرده است.

با چنین پیام‌هایی که در روز بازی منتشر می‌شود، با آن موافق نیستم. مشخص است که زمان خوبی نبود، اما رحیم استرلینگ، به نظر من، به اندازه کافی بازیکن خوبی هست که در ترکیب چلسی بازی کند و می‌تواند به تیم کمک کند."

دیدگاه‌ها