کد خبر : 2063249 | 29 مرداد 1403 ساعت 07:58 | 15.1K بازدید | 12 دیدگاه

مشکلات بزرگ ترکیب اینتر: باز هم بازیکن می‌خواهیم

اینتر میلان با مشکلاتی در زمینه مصدومیت‌ها و گزینه‌های نقل و انتقالاتی مواجه است.

مشکلات بزرگ ترکیب اینتر: باز هم بازیکن می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر یکی از کامل‌ترین ترکیب‌های سری A را دارد اما آنها نیز در روزهای باقیمانده از نقل و انتقالات به دنبال تقویت تیم‌شان هستند و به یک مدافع میانی نیاز دارند تا بتواند در بازی‌های فشرده جایگزین آلساندرو باستونی شود.

آنها نزدیک به جذب خوان کابال از هلاس ورونا بودند، اما یوونتوس او را به خدمت گرفت. این وضعیت مشابه اتفاقی است که در ژانویه گذشته رخ داد، زمانی که تیاگو ژالو نزدیک به پیوستن به آنها بود، اما یوونتوس وارد عمل شد و او را به خدمت گرفت.

مصدومیت‌ها نیز تعدادی دیگر از بازیکنان را از دسترس سیمونه اینزاگی خارج کرده‌اند. طارمی برای مدت کوتاهی از لیست بیرون خواهد بود، در حالی که وضعیت آرناتوویچ و زیلینسکی نیز باید ارزیابی شود. آرناتوویچ احتمالاً برای بازی دوم لیگ مقابل لچه آماده خواهد بود، درست مانند زیلینسکی، اما این موضوع با شک و شبهه‌هایی همراه است.

همچنین دی‌فرای نیز ممکن است برای بازی سوم لیگ مقابل آتالانتا، در روز پایانی نقل و انتقالات، آماده باشد. اینتر در خط حمله هم با مشکل مواجه است.

در خط حمله کوریا و آرناتوویچ بازیکنانی هستند که ممکن است اینتر در ادامه پنجره به دنبال فروش آنها باشد، اما همه چیز به ادامه پنجره بستگی دارد. در حالت کلی اینتر به خرید حداقل دو بازیکن نیاز دارد و باید برخی از بازیکنان فعلی را هم بفروشد.

دیدگاه‌ها