کد خبر : 2063242 | 29 مرداد 1403 ساعت 07:30 | 7.8K بازدید | 12 دیدگاه

تکامل ملوان و مازیار در لیگ بیست و چهارم!

بهترین شروع قوهای‌سپید بعد از بازگشت به لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بعد از بازگشت به لیگ برتر، در لیگ بیست و چهارم در هفته نخست پیروز شد.

بهترین شروع قوهای‌سپید بعد از بازگشت به لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ملوان بعد از بازگشت به لیگ برتر توانست برای اولین بار در هفته نخست لیگ برنده شود، آنها در دو فصل اخیر مقابل پیکان و ذوب آهن شکست خوردند و دیدار مقابل گل‌گهر بهترین شروع آنها در سه فصل اخیر بود.

ملوان فصل گذشته اولین بازی خود را مقابل ذوب آهن در ورزشگاه خانگی انجام داد که با نتیجه دو بر یک مقابل ذوب آهن شکست خورد، آنها در لیگ بیست و دوم هم یک بر صفر مقابل پیکان شکست خوردند.

ملوان در فصل بیست و دوم هم با مازیار زارع کار خود را آغاز کرد و این در حالی است که در آن فصل در پنج هفته ابتدایی فقط دو امتیاز کسب کرده بودند و حالا در لیگ بیست و چهارم در اولین مسابقه سه امتیاز را کسب کردند تا مازیار زارع پیشرفت قابل توجهی نسبت به نتایج اولین دوره حضورش در لیگ برتر داشته باشد!

2070085

مازیار در این مسابقه شرایط متفاوتی را نسبت به لیگ بیست و دوم تجربه کرد و البته خود او هم با بلوغ بیشتری کنار خط حضور پیدا کرده بود و تیم تحت هدایتش هم فوتبال پخته و کاملی ارائه کرد.

زارع در آستانه بازی با استقلال کارسختی خواهد داشت تا بازیکنان جوان ملوان را آماده دیدار بزرگ مقابل تیم مدعی استقلال کند، ملوان فصل گذشته در هفته دوم لیگ برتر مقابل استقلال شکست خورد و حالا به دنبال جبران شکست خود و نیم‌نگاهی به صدرنشینی لیگ خواهند داشت!

دیدگاه‌ها