کد خبر : 2063241 | 29 مرداد 1403 ساعت 07:12 | 25.5K بازدید | 13 دیدگاه

فکری: به دنبال بومی‌گرایی و ساختارسازی هستیم

سرمربی سابق استقلال به دنبال صعود نیست!

سرمربی مس شهربابک اعلام کرد هدف‌گذاری این تیم برای فصل جدید صعود به لیگ برتر نیست.

سرمربی سابق استقلال به دنبال صعود نیست!

به گزارش "ورزش سه"، حضور محمود فکری در راس کادرفنی مس شهربابک باعث شده تا علاقه‌مندان به فوتبال در استان کرمان نسبت به این تیم و شانس صعود آن به لیگ برتر بسیار امیدوار شوند. با این حال فکری می‌گوید هدف تیمش در فصل اول صعود به لیگ برتر نیست.

او درباره حضورش در مس شهر بابک گفت: ما تمرینات را کمی دیر شروع کردیم و زمان را تا حدی از دست دادیم. اردویی را در تهران برگزار کردیم تا آماده حضور در لیگ دسته اول شویم.

سرمربی مس شهر بابک درباره شانس تیمش برای صعود به لیگ برتر بیان کرد: سیاست کلی باشگاه با نگاه به فوتبال پایه و بازیکنان بومی، ساختارسازی و استفاده از امکانات شهربابک در فصل جاری است. امکانات خوبی در آنجا وجود دارد که در حال توسعه است. در کنار توجه به زیرساخت‌ها به بومی‌های آن شهر هم اهمیت می‌دهیم تا تیم خوبی را تشکیل بدهیم. اینکه مدعی قهرمانی یا صعود به لیگ برتر باشیم، تفکرات باشگاه فعلا این نیست و برای سال‌های بعد این تفکر به وجود می‌آید.

فکری درباره اینکه چند سال به پیشنهادهای لیگ یکی پاسخ مثبت نداد و امسال به دسته اول رفت، تاکید کرد: سال گذشته من هم از لیگ یک پیشنهاد داشتم و هم از لیگ برتر. به هر حال شرایط لیگ برتر بهتر بود و انتخاب کردم. امسال هم پیشنهادهای مختلفی بود اما زیرساخت‌های موجود در شهر بابک به من کمک کرد تا این تیم را انتخاب کنم و امیدوارم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها