کد خبر : 2063233 | 28 مرداد 1403 ساعت 23:53 | 35.9K بازدید | 15 دیدگاه

هالند: مدت‌ها از سیو سانچز حالم خراب بود!

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، از گلزنی مقابل چلسی خوشحال است و اینطور خاطره تلخ رویارویی با رابرت سانچز را فراموش می‌کند.

هالند: مدت‌ها از سیو سانچز حالم خراب بود!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امشب به مصاف چلسی رفت و در خانه حریف با نتیجه 2-0 برنده شد.

در این بازی ارلینگ هالند و متئو کواچیچ برای سیتی گلزنی کردند. پس از بازی هالند از دست انزو فرناندز و بازیکنان چلسی عصبانی بود.

هالند پس از بازی گفت: "در تمام بازی او به من ضربه می‌زد و به غیر از او بقیه بازیکنان چلسی هم این کار را انجام می‌دادند. نمی‌دانم آن‌ها چه می‌خواهند، اما فکر می‌کنم این شیوه کار آن‌هاست."

هالند درباره بازی گفت: "ما فصل قبل لیگ برتر را بردیم، پس بیایید بازی به بازی پیش برویم. 37 بازی دیگر باقی مانده. فراموش نکنیم که قهرمان لیگ برتر شدیم و اکنون اولین بازی این فصل را بردیم. مسخره است که واقعا چقدر همه چیز سریع پیش می‌رود، الان فصل سوم من در سیتی است. خوشحالم، به خصوص اینکه توانستیم در این بازی برنده شویم. این اولین بازی فصل است و ما کامل آماده نیستیم، اما عملکرد بسیار خوبی داشتیم. ما فقط آرام ماندیم و بازی کردیم، دیدن نتیجه‌اش شگفت انگیز است."

2070075

در حالی که برد تیمش راحت بود، هالند اصرار داشت که چلسی کار را برای میهمان سخت کرده است.

هالند ادامه داد: "سه امتیاز و یک شروع عالی. بازی‌های اول همیشه سخت هستند، برای همه، مهم نیست که پیش فصل داشته‌اید یا نه. من یک پیش فصل طولانی داشتم اما احساس آمادگی کامل ندارم، در وضعیت عالی نیستم. کسب این برد خوب است."

او درباره صحنه گلزنی خود به اسکای اسپورت گفت: "من دقیقا می‌دانستم که باید چه کار کنم، فکر می‌کنم این واقعا گل خوبی بود. یادم می‌آید سال گذشته رابرت سانچز یک سیو واقعاً خوب مقابل من انجام داد، مدت زیادی بود که آن سیو من را آزار می‌داد، بنابراین بله، یک گل عالی بود. لمس کردن با پای راست و ضربه زدن با پای چپ. این مهم است. پپ گواردیولا همیشه این را به من می‌گوید.

می‌خواهم بیشتر درگیر باشم، این چیزی است که پپ می‌خواهد اما در چنین بازی‌هایی، آیا باید بیشتر درگیر باشم؟ می‌خواهم به تیم کمک کنم، کاری کنم که تیم پیش برود و سایر بازیکنان در موقعیت‌های بهتری قرار بگیرند."

دیدگاه‌ها