کد خبر : 2063229 | 28 مرداد 1403 ساعت 23:25 | 27.7K بازدید | 62 دیدگاه

سنگ تمام برای رئال: شروع لالیگا با تونل افتخار! (عکس)

در ابتدای بازی امشب مایورکا - رئال مادرید، بازیکنان تیم میزبان برای مادریدی‌ها تونل افتخار زدند.

سنگ تمام برای رئال: شروع لالیگا با تونل افتخار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی امشب بین مایورکا و رئال مادرید، تیم میزبان به افتخار قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا، مراسم گارد افتخار برگزار کرد. در این مراسم، بازیکنان رئال مایورکا در دو صف ایستادند و با دست زدن، بازیکنان رئال مادرید را که با لباس‌های سفید وارد زمین می‌شدند، تشویق کردند.

این مراسم به دلیل قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا برگزار شد. رئال مادرید با پیروزی ۲-۰ مقابل آتالانتا در سوپر جام اروپا، ششمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را به دست آورد. گل‌های این بازی توسط فدریکو والورده و کیلیان امباپه به ثمر رسیدند.

از آن زمان تا کنون بحث‌هایی مبنی بر اینکه مایورکا در هفته اول لالیگا برای رئال مادرید تونل افتخار خواهد زد یا خیر، وجود داشت و برخی از منابع نزدیک به باشگاه میزبان مدعی شده بودند که تونلی در کار نیست اما در نهایت روز یکشنبه تونل افتخار برای رئال قطعی شد و بازیکنان مایورکا در این بازی برای رئالی‌ها سنگ تمام گذاشتند.

بازی امشب اولین بازی کیلیان امباپه برای رئال مادرید در لالیگاست و بر اساس گفته خبرنگاران نزدیک به باشگاه، اندریک که روی نیمکت قرار دارد نیز می‌تواند برای اولین بار به میدان برود.

2070067
2070065
2070066

دیدگاه‌ها