کد خبر : 2063228 | 29 مرداد 1403 ساعت 06:00 | 13.5K بازدید | 27 دیدگاه

ستاره چلسی: می‌توانستیم سیتی را ببریم!

رومئو لاویا، ستاره چلسی، می‌گوید که این تیم می‌توانست در بازی مقابل منچسترسیتی برنده از زمین خارج شود.

ستاره چلسی: می‌توانستیم سیتی را ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس نتوانست با امتیاز از استمفوردبریج خارج شود و با نتیجه ۲-۰ مغلوب منچسترسیتی شد. پس از پایان بازی بازیکنان این تیم از اینکه موقعیت‌های خوبی را از دست داده‌اند، ابراز ناراحتی کردند. یکی از این بازیکنان رومئو لاویا بود که پس از فصل ناامیدکننده زیر نظر مائوریسیو پوچتینو و مصدومیت‌های بسیار، در این بازی ۶۷ دقیقه بازی کرد.

2070063

لاویا پس از این شکست گفت: «فکر می‌کنم چیزهای مثبتی زیادی از این بازی می‌توان گرفت. ما انتظار گل داشتیم و فرصت‌های زیادی داشتیم. باید نکات مثبت را بگیریم و به بازی بعدی برویم. احساس می‌کردیم که می‌توانیم برنده شویم، اما این اتفاق نیفتاد. به نظرم می‌توانستیم این کار را انجام دهیم. ما یک تیم بسیار خوب هستیم، بنابراین باید نکات مثبت را بگیریم و به بازی بعدی برویم.»

لاویا همچنین اظهار داشت: «فقط روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. در طول فصل ۳۸ بازی وجود دارد. چیزی در حال رشد است و شما می‌توانید آن را در زمین ببینید. نتیجه امروز به نفع ما نبود، اما نحوه بازی ما همان است که می‌خواهیم باشد.»

او درباره شروع سخت خود در چلسی گفت: «از باشگاه و کادر پزشکی برای کمک به من در طول مشکلات فصل گذشته سپاسگزارم. پیش‌فصل به من کمک کرد تا امروز بازی کنم. آسان نبود زیرا هیچ‌کس نمی‌خواهد مصدوم شود.»

دیدگاه‌ها