کد خبر : 2063213 | 28 مرداد 1403 ساعت 22:19 | 8.4K بازدید | 9 دیدگاه

شکست تلخ ناپولی‌: کونته قدم اول را بد برداشت!

ناپولی‌ در اولین بازی بازگشت آنتونیو کونته به سری A مقابل هلاس ورونا با نتیجه 3-0 شکست خورد.

شکست تلخ ناپولی‌: کونته قدم اول را بد برداشت!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی‌ امشب در اولین بازی فصل جدید سری A به مصاف هلاس ورونا رفت و با نتیجه 3-0 در ورزشگاه حریفش شکست خورد.

اولین بازی رسمی ناپولی‌ با حضور آنتونیو کونته برخلاف تصورات پیش رفت تا یکی از تیم‌های مطرح ایتالیا فصل را با شکست در بازی خارج از خانه شروع کند.

ناپولی‌ طی 7 فصل گذشته در بازی هفته اول سری A موفق به شکست رقبای خود شده بود اما امشب با سه گل در نیمه دوم سه امتیاز مهم را از دست داد.

2070035

آنتونیو کونته برای این بازی حساس بازیکنانی مانند ویکتور اوسیمن، مایکل فولورونشو، جانلوکا گائتانو و ماریو روئی را در اختیار نداشت و با بدشانسی مواجه شد که خویچا کواراتسخلیا در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل سرگیجه پس از برخورد با بازیکن حریف تعویض شد.

ناپولی‌ نیمه دوم را بد شروع کرد و در دقیقه 50 اولین گل را روی ضربه لیورامنتو 23 ساله دریافت کرد. بازی بعد از این گل به سود میزبان دنبال می‌شد که دومین گل‌ آن‌ها در دقیقه 75 توسط دنیل موسکرا به ثمر رسید.

به نظر می‌رسید ناپولی با همین دو گل شکست را پذیرفته که حملات پی در پی ورونا در دقیقه 4+90 جواب داد و موسکرا موفق شد بار دیگر دروازه این تیم را باز کند و تیمش را به یک برتری پر گل برساند.

ناپولی‌ در حالی فصل را با شکست آغاز کرد که فصل گذشته نتوانست توقعات طرفدارانش به عنوان مدعی قهرمانی را برآورده کند و در نهایت رتبه دهم را کسب کرد.

دیدگاه‌ها