کد خبر : 2063208 | 28 مرداد 1403 ساعت 22:04 | 9.5K بازدید | 43 دیدگاه

مارسکا: نوبت بردن چلسی هم می‌رسد!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، به هواداران وعده داد که روزهای خوب این باشگاه هم از راه می‌رسد.

مارسکا: نوبت بردن چلسی هم می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در آغاز هفته اول لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه ۲-۰ مقابل منچسترسیتی بازنده شد. در این دیدار آبی‌ها چند موقعیت ناقص گلزنی خلق کردند اما موفق به زدن گل نشدند و در بسیاری از دقایق به طور کامل اسیر تاکتیک‌های پپ گواردیولا شده بودند. پس از پایان بازی، انزو مارسکا در صحبت با اسکای اسپورتس درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.

2070028

مارسکا درباره نمایش تیمش گفت: «ما امروز مقابل قهرمانان بازی کردیم. ما ادامه خواهیم داد و بازی‌ها را خواهیم برد. آنها در این لحظات استاد هستند. ما دو یا سه فرصت داشتیم. آنها استاد نگه داشتن توپ هستند. ما هم با ادامه پیشرفت‌مان به سطح بالایی خواهیم رسید و بزودی بازی‌ها را خواهیم برد.»

او درباره رضایت از عملکرد تیمش افزود: «فکر می‌کنم ما در بیشتر لحظات بازی به خوبی با حریف رقابت کردیم. ما مشابه یا حتی بهتر بودیم. خوب بازی کردیم اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. احتمالاً تفاوت بزرگ دو تیم در داخل محوطه جریمه بود. از نظر عملکرد کاملاً از تیمم راضی هستم.»

در مورد بیانیه رحیم استرلینگ پس از خط خوردن از لیست بازی امروز، مارسکا گفت:«صادقانه بگویم، بیانیه را ندیدم. چیزی برای گفتن ندارم. این یک تصمیم تاکتیکی بود، نه بیشتر. در روزهای آینده، در صورت نیاز، توضیح خواهیم داد. من حرف‌هایم را واضح زده‌ام، این یک تصمیم تاکتیکی است.»

او در ادامه درباره برنامه‌اش برای بازی‌های بعدی گفت: «در حال حاضر فقط باید به نکات این بازی فکر کنیم. باید از اشتباهاتی که داشته‌ایم یاد بگیریم و رو به جلو حرکت کنیم.»

دیدگاه‌ها