کد خبر : 2063204 | 28 مرداد 1403 ساعت 21:45 | 40.4K بازدید | 66 دیدگاه

واکنش تاد بولی به گل دوم سیتی: خداحافظ من رفتم!

تاد بولی، مالک چلسی، پس از گل دوم منچسترسیتی به این تیم، جایگاه خود در ورزشگاه استمفوردبریج را ترک کرد.

واکنش تاد بولی به گل دوم سیتی: خداحافظ من رفتم!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه هفته اول لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با نتیجه ۲-۰ چلسی را شکست داد. ارلینگ هالند گل اول را برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساند و متئو کواچیچ در دقیقه ۸۴ گل دوم را وارد دروازه تیم سابق خود کرد تا چلسی با نتیجه ۲-۰ بازنده شود.

در این بازی، تاد بولی، مالک چلسی، پس از گل دوم منچسترسیتی، به طور ناگهانی از جایگاه خود در استمفورد بریج بلند شد و به داخل رفت. یکی از هواداران پس از دیدن واکنش بولی به گل کواچیچ نوشت: «خدای من، تمام شد. او حالش از تیمش به هم می‌خورد.»

بولی با چهره‌ای سرد و عصبانی از جای خود بلند شد و به سمت داخل رفت. این اولین بازگشت او به استادیوم از ماه مارس بود و پس از گل دوم منچسترسیتی، استمفوردبریج را زودتر از پایان بازی ترک کرد.

2070016

این واکنش بولی باعث شد تا برخی از هواداران فکر کنند که او ممکن است از وضعیت تیم خود خسته شده باشد. هوادار دیگری نوشته است: «او دیگر طاقت این تیم را ندارد. شک ندارم دلش می‌خواهد باشگاه را بفروشد و در همان آمریکا بماند.»

هواداری نوشته: «او خیلی زود خسته شد. به نظرم می‌توانست یک میلیارد پوند دیگر هم خرج کند.»

کاربری نوشته: «او واقعا حق دارد. آن مقدار پول برای تیم خرج کنی و آنها به شکلی خواب‌آور بازی کنند. تاد بولی درکت می‌کنم.»

دیدگاه‌ها