کد خبر : 2063200 | 28 مرداد 1403 ساعت 21:28 | 31K بازدید | 12 دیدگاه

روبرتو سوسا:

کونته گریه نکن، خیلی بازیکن داری!

روبرتو سوسا، مهاجم سابق ناپولی‌‌، می‌گوید آنتونیو کونته همیشه معترض است درحالیکه بهترین بازیکنان را در اختیار دارد.

کونته گریه نکن، خیلی بازیکن داری!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو سوسا در مصاحبه‌ای با تله‌آ به اظهارات جدید آنتونیو کونته واکنش نشان داد.

کونته که در تابستان با قبول پیشنهاد ناپولی‌ به صورت رسمی جانشین فرانچسکو کالزونا شده، از وضعیت این باشگاه اصلا رضایت ندارد.

کونته روز گذشته در واکنش به شرایط این باشگاه عنوان کرد: "وضعیت بسیار پیچیده و در حد افتضاح است و از این بابت متاسفم. چه چیز دیگری می‌توانم بگویم؟ متاسفم زیرا این یک وضعیت بلوکه شده و پیچیده است. من واقعاً نمی‌توانم چیز دیگری بگویم."

سوسا در انتقاد از کونته گفت: "ما کونته را می‌شناسیم، او همین چیزها را در اینتر، تاتنهام و یوونتوس هم می‌گفت. او اعتراض کرده اما باشگاه هزینه زیادی کرده و حتی اگر اوسیمن هم فروخته نشده باشد، بازیکنان دیگری برای تکمیل تیم جذب شده‌اند.
کونته همیشه کمی گریه می‌کند، راستش را بخواهید، ما این را درمورد او می‌گفتیم و زمانی که این حرف‌ها را در باشگاه‌های دیگر می‌گفت هم چنین نظری داشتیم."

2070009

کونته همچنین درمورد وضعیت نقل و انتقالات باشگاه هم گفته بود: "ما بیش از یک ماه است که کار کرده‌ایم، من از کاری که با تیم انجام می‌دهم راضی هستم، بچه‌هایی را پیدا کردم که می‌خواهند کار کنند، رشد فردی داشته باشند. این به من کمک می‌کند، به من اشتیاق می‌دهد. در مورد وضعیت بازار به خوبی می‌دانید که بسیار پیچیده است، شرم‌آور است. چه بگویم؟ من نمی‌توانم چیز دیگری بگویم."

دیدگاه‌ها