کد خبر : 2063189 | 28 مرداد 1403 ساعت 20:55 | 20.7K بازدید | 50 دیدگاه

خوشحالی نویر از کار با کمپانی: همین خوبه!

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، از تغییرات زیر نظر ونسان کمپانی خوشحال است و روند تیمش را مثبت ارزیابی می‌کند.

خوشحالی نویر از کار با کمپانی: همین خوبه!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در اولین بازی از فصل جدید رقابت‌های جام حذفی آلمان مقابل تیم اولم قرار گرفت و با نتیجه 4-0 برنده شد.

به این ترتیب ونسان کمپانی موفق شد در اولین تجربه مربیگری با بایرن در یک بازی رسمی با گل‌های توماس مولر (2 بار)، کینگزلی کومان و هری کین به برد دست پیدا کند و راهی دور بعدی شود.

مانوئل نویر که موفق شد در این بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد، درباره تغییرات بایرن با مربی جدید گفت: "ما قبلاً برخی از ایده‌های مربی جدید را در زمین دیده بودیم. مقابل اولم کلین‌شیت کردیم و موقعیتی را از دست ندادیم. برای همین حس خوبی دارم. همه چیز از نظر ارتباط، زبان بدن تیم و به طور کلی دفاع خوب بود. شما هرگز نمی‌دانید که قبل از اولین بازی فصل دقیقا چه شرایطی دارید. اما یک برد راحت که در آن از ابتدا روی روند بازی مسلط بودیم و تا انتها ادامه داشت، چیزی بود که باید همیشه در بایرن انجام دهیم و ما این انتظار را برآورده کردیم."

نقش نویر در دفاع و در زمین؟
فکر کنم می‌توانیم در دفاع انعطاف‌پذیر باشیم، می‌توانیم با سه یا چهار بازیکن در عقب بازی کنیم. مخصوصاً الان که رویکرد نفر به نفرتری داریم، همچنین نقش من کمی متفاوت خواهد بود.

2069977

نقش جدید کیمیش؟
یوشوا اکنون موقعیت تهاجمی‌تری در خط هافبک دارد و در آنجا خیلی خوب بازی کرد. فعلاً برنامه این است. به طور کلی، مهم این است چیزهایی را که تمرین می‌کنیم در بازی‌ها پیاده کنیم. این روش به خوبی در بازی مقابل اولم نتیجه داد.

دیدگاه‌ها