کد خبر : 2063179 | 28 مرداد 1403 ساعت 19:52 | 262.8K بازدید | 61 دیدگاه

اتحاد کلباء نتوانست کامبک خود را تکمیل کند

آتش‌بازی مغانلو و قایدی برابر قهرمان آسیا کافی نبود

در شبی که اتحاد کلباء با سه گل از العین عقب افتاد، روی تأثیرگذاری مستقیم قایدی و مغانلو فاصله را به حداقل رساند اما در نهایت با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.

آتش‌بازی مغانلو و قایدی برابر قهرمان آسیا کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در شب درخشش قایدی و مغانلو، اتحاد کلباء نتوانست کامبک خود را تکمیل کند و با نتیجه سه بر دو مغلوب العین شد. در این مسابقه که با حضور ثابت قایدی آغاز شد، ببرها نیمه اول را با شکست دو بر صفر به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز مغانلو وارد زمین شد که یک گل به ثمر رساند ولی برای فرار از شکست کافی نبود.

با آغاز بازی، این العین بود که قدرت خود را بر حریف دیکته کرد. پس از چند حمله، این تیم در دقیقه 19 به گل رسید. ارسال کرنر کاکو به روی دروازه با ضربه سر تند و تیز و محکم مدافع پیش تاخته العین یعنی دارامان کوماری وارد دروازه شد تا نتیجه بازی یک بر صفر شود.

در آخرین دقیقه نیمه اول بود که کلباء روی یک غافلگیری، گل دوم را نیز دریافت کرد. پاس در عمق کاکو که از مرکز میدان داده شد، به کودجو لابا رسید و این بازیکن با یک فرار تند و تیز توانست به خوبی عبدالسلام محمد را جا گذاشته و در موقعیت تک به تک، با یک شوت به گوشه دروازه، حساب کار را دو بر صفر کند.

2069956

العین در نیمه دوم به گل سوم نیز رسید. روی یک حرکت از سمت راست، کاکو در ارسال پاس گل هت‌تریک کرد. ارسال دیدنی او در دهانه دروازه به سکو گاساما رسید و این بازیکن با یک شوت تک ضرب، توپ را به تور دروازه چسباند و توانست نتیجه بازی را سه بر صفر کند.

روی تأثیرگذاری مستقیم مهدی قایدی بود که کلباء به گل نخست دست یافت و با کاهش فاصله، به بازگشت امیدوار شد. پس از حرکت خوبی که دنیل بسا انجام داد، او توپ را به مهدی قایدی سپرد و این بازیکن نیز در پشت محوطه جریمه توپ را به کایو ادواردو رساند که شوت او پس از برخورد به تیرک، وارد دروازه شد تا حساب کار سه بر یک شود.

ویدئو: 350541

در دقیقه 85 بود که آقای گل دو دوره گذشته لیگ برتر ایران، نخستین گل خود را برای اتحاد کلباء به ثمر رساند. پس از اینکه نمانیا یوویچ، خرید جدید کلباء در محوطه جریمه سرنگون شد، داور نیز یک خطای پنالتی به سود ببرها اعلام کرد که شهریار مغانلو پشت توپ ایستاد. او با پای چپ و بر خلاف جهت حرکت خالد عیسی توپ را وارد دروازه کرد تا بازی سه بر دو شود.

ویدئو: 350542

در ادامه اتحاد کلباء حملات خود را برای رسیدن به گل تساوی افزایش داد اما موقعیت‌های این تیم راه به جایی نبرد و در نهایت نیز بازی با نتیجه سه بر دو به سود العین به پایان رسید تا این تیم در بازی رفت به پیروزی برسد. مسابقه برگشت نیز هفدهم شهریور به میزبانی قهرمان آسیا برگزار می‌شود.

2069957

دیدگاه‌ها